فصل ۹: فرصت‌های نوظهور و در حال رشد در جستجو

فصل ۹: فرصت‌های نوظهور و در حال رشد در جستجو

فرایند جستجو بسیار فراتر از صفحه نتایج قدیمی گسترش یافته است. فرصت‌های نوظهور و در حال رشد یکی از عوامل جدید در جدول تناوبی SEO است. پیشنهادات جستجوی صوتی، تصویری، محلی و ویدئویی، گزینه‌هایی برای پیدا کردن اطلاعات هستند و موتورهای جستجو به روشی که ترجیح می‌دهند این اطلاعات را...

ادامه مطالعه

فصل ۸: جرایم و کیفر اسپم موتور جستجو

فصل ۸: پنالتی شدن، مجازات‌های هرزنامه و موتور جستجو

هرکسی که وارد حوزه بهینه‌سازی موتور جستجو شود، احتمالاً با برخی از تاکتیک‌های سؤال برانگیز (معروف به "کلاه سیاه") یا سموم (که احتمالا منجر به پنالتی شدن می‌گردد) روبرو خواهد شد. همانطور که ما آنها را در عناصز جدول تناوبی SEO، سموم می‌نامیم. این میان‌برها یا ترفندهایی هستند که ممکن است...

ادامه مطالعه

فصل ۷: شخصی‌سازی و رتبه‌بندی موتور جستجو

فصل ۷: سیگنال های زمینه کاربری و رتبه بندی موتور جستجو

زمینه کاربری (User context) چیست؟ زمینه کاربری، هر اطلاعات مرتبطی است که می‌تواند برای توصیف وضعیت کاربر استفاده شود. سه جنبه مهم در زمینه کاربر وجود دارد: مکان کاربر کجاست، کاربر چه کسی است و چه منابعی در این نزدیکی هست. نتایج برای یک جستجوی مشخص می‌تواند در هر کاربر (با...

ادامه مطالعه

فصل ۶: لینک‌سازی و رتبه‌بندی در موتورهای جستجو

فصل ۶: لینک سازی و رتبه‌بندی در موتورهای جستجو

در اینجا به عناصر لینک سازی در جدول تناوبی عوامل SEO می‌رسیم. پیوندها اولین عامل اصلی رده‌بندی "خارجی" بودند که توسط موتورهای جستجو استفاده می‌شد. گوگل اولین موتور جستجو نبود که لینک‌ها را به‌عنوان "رأی" شمرد، اما اولین موتور جستجوی بود که در ۱۹۹۸، PageRank را معرفی کرد. لینک‌ها به همراه...

ادامه مطالعه

فصل ۵: رتبه‌بندی جستجو و اعتماد، اقتدار و تخصص

فصل ۵: اعتماد، اعتبار سایت و رتبه‌بندی جستجو

اگر موتورهای جستجو می‌توانند به پیوندها یا حساب‌های اجتماعی اعتماد کنند، آیا می‌توانند اعتماد به وب‌سایت‌ها را یاد بگیرند؟ حتماً. عوامل مختلفی وجود دارند که یک سایت را برای کاربران و موتورهای جستجو قابل اعتماد (اعتبار سایت) می‌سازد. در اینجا ما به عناصر اعتماد جدول تناوبی عوامل SEO می‌پردازیم. Frédéric Dubut...

ادامه مطالعه

فصل ۴: عوامل موفقیت موتور جستجو و کد HTML

فصل ۴: کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو

این عناصر در جدول تناوبی عوامل سئو، شامل تگ‌های HTML می‌باشند که برای ارسال سرنخ‌هایی به موتور جستجو جهت یافتن محتوای شما، باید از آنها استفاده کنید. این تگ‌ها کمک می‌کنند تا محتوا به سرعت ارائه شود. آیا در حال توصیف زمان‌های نمایش فیلم‌ها هستید؟ آیا در صفحات تجارت الکترونیکی رده‌بندی...

ادامه مطالعه

فصل ۳: عوامل موفقیت موتور جستجو و معماری سایت

فصل ۳: معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو

عامل اصلی داخلی دیگر در جدول تناوبی سئو، معماری سایت می‌باشد که نقش مهمی در اثر بخشی سئو ایفا می‌کند. این عامل، کاربرد سایت شما را افزایش داده و دسترسی به سایت را نیز آسان‌تر می‌کند. معماری سایت خوب، دسترسی موتورهای جستجو و کاربران به محتوا را آسان‌تر می‌کند. عوامل زیر...

ادامه مطالعه

فصل ۲: عوامل موفقیت موتور جستجو و محتوا

فصل ۲: تولید محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو

هرگاه بخواهیم در مورد سئو فکر کنیم، تولید محتوا باید اولویت اول ما باشد. کیفیت محتوای تولید شده یعنی اینکه شما چگونه مخاطبان خود را جذب کرده، اطلاع رسانی کرده، حمایت کرده و به خوشنودی و رضایت می‌رسانید. ایجاد محتوای معتبر و ارزشمند نیز برای مشاهده شدن توسط موتور جستجو...

ادامه مطالعه

فصل ۱: انواع فاکتورهای سئوی موتور جستجو

فصل ۱: انواع فاکتورهای سئوی موتور جستجو

چهار گروه عمده از این فاکتورها وجود دارند که تحت عنوان فاکتورهای سئوی موتور جستجو Search Engine Land هستند: سئوی داخلی: محتوا، معماری سایت، HTML سوی خارجی: اعتماد، لینک‌ها، کاربر سموم (جرایم) فرصت‌های نوظهور و در حال رشد در جستجو عناصر موجود در هر گروه یا زیرگروه، فاکتورهایی هستند که اگر...

ادامه مطالعه

راهنمای اساسی بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو)

۹ عامل اساسی سئو در بهینه‌سازی موتور جستجو

این راهنما اخیراً به‌روزرسانی شده و تاکتیک‌هایی کلیدی در مورد سئوی خوب در اختیار شما قرار می‌دهد؛ با استفاده از این راهنما، شما می‌توانید یک استراتژی جامع سئو ایجاد کرده و ترافیک ارگانیک را به سایت خود بیاورید. ضرورت (سئو) بهینه‌سازی موتور جستجو برای وب‌سایت شما بهینه‌سازی موتور جستجو برای وب‌سایت شما...

ادامه مطالعه