چک لیست سئو | هر آن چه که برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل نیاز دارید

چک لیست سئو | هر آن چه که برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل نیاز دارید

راز تصاحب جایگاه نخست گوگل اگر به دنبال راهکاری هستید که با سرعت بیشتر به هدف خود برسید، پیروی از یک چک لیست سئو می‌تواند راهکار هوشمندانه‌ای باشد. امروزه اهمیت و جایگاه سئو در رشد و توسعه یک سایت انکار ناپذیره و با توجه به بالا بودن دستمزد یک متخصص سئو،...

ادامه مطالعه

موفقیت در سئو | راهکارهای SEO برای رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک | پرگاس

موفقیت در سئو | راهکارهای SEO برای رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک

اهمیت SEO و پدیدار شدن در صفحه اول جستجوی گوگل یک بیزینس عالی داشته باشید، اگر سایت گوگلْ وبسایت شما را در نتایج جستجوی خود نشان دهد، پس موفقیت در سئو را بیش از اندازه جدی بگیرید. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بخشی از شالودهِ موفقیت برای کسب و کارهای کوچک...

ادامه مطالعه

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست و چه اصولی دارد؟ | پرگاس

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست و چه اصولی دارد؟

بازاریابی ایمیلی یا مزاحمت؟! در بازاریابی، بین اطلاع‌رسانی با ایجاد مزاحمت یک مرز بسیار نازکی وجود دارد که در ایمیل مارکتینگ بسیار بیشتر به چشم می‌آید! روزانه ایمیل‌های بسیار زیادی – مثلا 5 الی 8 – به شما فرستاده می‌شود و بدون آنکه بسیاری از آنها را باز نمائید، مستقیماً پاک‌شان...

ادامه مطالعه

سوالات متداول سئو (SEO): 33 پرسش پرتکرار در زمینه سئو | پرگاس

سوالات متداول سئو (SEO): 33 پرسش پرتکرار در زمینه سئو

اگر شما اکنون به وادی بازاریابی اینترنتی - یا هک یا حتی برای مدتی بازی‌های آنلاین- وارد شده‌اید، احتمالاً می‌دانید که پاسخ دادن به سوالات متداول سئو (SEO) تا اندازه‌ای حوصله سر بر هست. گوگل به صورت مداوم در حال تغییر دادن الگوریتم‌های خودش هست و تنها گاهی این تغییرات را...

ادامه مطالعه

سئو و طراحی سایت: هر چیزی که لازم است بدانید

سئو و طراحی سایت: هر چیزی که لازم است بدانید

سئو و طراحی سایت برای هر کسب‌وکاری که در فضای آنلاین مشغول به کار است مهم می‌باشد، اما بسیاری از افراد نمی‌دانند که فرایند بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (یک عامل موثر در سئو و طراحی سایت) فرایندی هست که میبایست در زمان ساخت و طراحی وب‌سایت در نظر گرفته شود...

ادامه مطالعه

فصل ۹: فرصت‌های نوظهور و در حال رشد در جستجو

فصل ۹: فرصت‌های نوظهور و در حال رشد در جستجو

فرایند جستجو بسیار فراتر از صفحه نتایج قدیمی گسترش یافته است. فرصت‌های نوظهور و در حال رشد یکی از عوامل جدید در جدول تناوبی SEO است. پیشنهادات جستجوی صوتی، تصویری، محلی و ویدئویی، گزینه‌هایی برای پیدا کردن اطلاعات هستند و موتورهای جستجو به روشی که ترجیح می‌دهند این اطلاعات را...

ادامه مطالعه

فصل ۸: جرایم و کیفر اسپم موتور جستجو

فصل ۸: پنالتی شدن، مجازات‌های هرزنامه و موتور جستجو

هرکسی که وارد حوزه بهینه‌سازی موتور جستجو شود، احتمالاً با برخی از تاکتیک‌های سؤال برانگیز (معروف به "کلاه سیاه") یا سموم (که احتمالا منجر به پنالتی شدن می‌گردد) روبرو خواهد شد. همانطور که ما آنها را در عناصز جدول تناوبی SEO، سموم می‌نامیم. این میان‌برها یا ترفندهایی هستند که ممکن است...

ادامه مطالعه

فصل ۷: شخصی‌سازی و رتبه‌بندی موتور جستجو

فصل ۷: سیگنال های زمینه کاربری و رتبه بندی موتور جستجو

زمینه کاربری (User context) چیست؟ زمینه کاربری، هر اطلاعات مرتبطی است که می‌تواند برای توصیف وضعیت کاربر استفاده شود. سه جنبه مهم در زمینه کاربر وجود دارد: مکان کاربر کجاست، کاربر چه کسی است و چه منابعی در این نزدیکی هست. نتایج برای یک جستجوی مشخص می‌تواند در هر کاربر (با...

ادامه مطالعه

فصل ۶: لینک‌سازی و رتبه‌بندی در موتورهای جستجو

فصل ۶: لینک سازی و رتبه‌بندی در موتورهای جستجو

در اینجا به عناصر لینک سازی در جدول تناوبی عوامل SEO می‌رسیم. پیوندها اولین عامل اصلی رده‌بندی "خارجی" بودند که توسط موتورهای جستجو استفاده می‌شد. گوگل اولین موتور جستجو نبود که لینک‌ها را به‌عنوان "رأی" شمرد، اما اولین موتور جستجوی بود که در ۱۹۹۸، PageRank را معرفی کرد. لینک‌ها به همراه...

ادامه مطالعه

فصل ۵: رتبه‌بندی جستجو و اعتماد، اقتدار و تخصص

فصل ۵: اعتماد، اعتبار سایت و رتبه‌بندی جستجو

اگر موتورهای جستجو می‌توانند به پیوندها یا حساب‌های اجتماعی اعتماد کنند، آیا می‌توانند اعتماد به وب‌سایت‌ها را یاد بگیرند؟ حتماً. عوامل مختلفی وجود دارند که یک سایت را برای کاربران و موتورهای جستجو قابل اعتماد (اعتبار سایت) می‌سازد. در اینجا ما به عناصر اعتماد جدول تناوبی عوامل SEO می‌پردازیم. Frédéric Dubut...

ادامه مطالعه