راه اندازی باشگاه مشتریان: ملزومات و نکات با اهمیت | پرگاس

راه اندازی باشگاه مشتریان: ضرورت نصب و ملزومات با اهمیت

چرا راه اندازی باشگاه مشتریان برای کسب و کارها ضرورت دارد؟ امروزه استراتژی وفادارسازی مشتریان و ضرورت نصب باشگاه مشتریان در سازمان و...

ادامه مطالعه

اتوماسیون اداری; مدیریت اطلاعات و منابع به کمک تکنولوژی | پرگاس

اتوماسیون اداری; مدیریت اطلاعات و منابع به کمک تکنولوژی

اتوماسیون اداری یا به عبارت بهتر مدیریت اطلاعات و منابع به کمک تکنولوژی، به معنای بهره گیری از نوعی گردش کار برای بهبود کیفیت عملکر...

ادامه مطالعه

وفاداری مشتری با باشگاه مشتریان: راهنمای مدیران کسب و کارها | پرگاس

وفاداری مشتری با باشگاه مشتریان: راهنمای مدیران کسب و کارها

منظور از جذب و وفاداری مشتری چیست و به چه کسی مشتری وفادار میگویند؟ امروزه داشتن سهمی چشمگیر در بازار یکی از دلایل اصلی راه اندازی ...

ادامه مطالعه

گیمیفیکیشن یا Gamification چیست؟ و چه استراتژی‌های اثر گذاری دارد؟ | پرگاس

گیمیفیکیشن یا Gamification چیست؟ و چه استراتژی‌های اثر گذاری دارد؟

در دنیای تجارت برای ماندن در این بازار و جذب مشتریان باید دست به ابتکارات جالبی زد، یکی از این ابتکارات گیمیفیکیشن (Gamification) م...

ادامه مطالعه

جذب مشتریان وفادار: 8 استراتژی به روز برای موفقیت در فروش | پرگاس

جذب مشتریان وفادار: ۸ استراتژی به روز برای موفقیت در فروش

جذب مشتریان وفادار یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی است که در دنیای کسب و کار باید به آن پرداخته شود. آشنایی با برخی اصول ساده اما مهم...

ادامه مطالعه