وفاداری مشتری با باشگاه مشتریان: راهنمای مدیران کسب و کارها | پرگاس

وفاداری مشتری با باشگاه مشتریان: راهنمای مدیران کسب و کارها

منظور از جذب و وفاداری مشتری چیست و به چه کسی مشتری وفادار میگویند؟ امروزه داشتن سهمی چشمگیر در بازار یکی از دلایل اصلی راه اندازی با...

ادامه مطالعه

جذب مشتریان وفادار: 8 استراتژی به روز برای موفقیت در فروش | پرگاس

جذب مشتریان وفادار: ۸ استراتژی به روز برای موفقیت در فروش

جذب مشتریان وفادار یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی است که در دنیای کسب و کار باید به آن پرداخته شود. آشنایی با برخی اصول ساده اما مهم ک...

ادامه مطالعه

جذب مشتری بیشتر با 4 اصل مهم روانشناسی | پرگاس

جذب مشتری بیشتر با ۴ تکنیک مهم و راهبردی در روانشناسی

یکی از مهم‌ترین نرم افزارهایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد باشگاه مشتریان هست که بر اساس اصول روانشناسی جذب مشتری طراحی ...

ادامه مطالعه

موفقیت در فروش: چگونه مشتریان را به خرید کالا و خدمات تشویق کنیم؟ | پرگاس

موفقیت در فروش: چگونه مشتریان را به خرید کالا و خدمات تشویق کنیم؟

موفقیت در فروش زمانی روی می‌دهد که شما بتوانید فروشی خاطره انگیز برای مشتریان رقم بزنید. فروش خاطره انگیز میتواند مشتری را به مشتری و...

ادامه مطالعه

برنامه وفاداری مشتریان و جلب وفاداری کلید اصلی رونق کسب و کار شما | پرگاس

برنامه وفاداری مشتریان و جلب وفاداری کلید اصلی رونق کسب و کار شما

پلن وفاداری مشتریان چیست؟ یکی از اهداف اساسی برنامه وفاداری مشتری، فعال کردن مشتریان و ایجاد حس وفاداری در مشتریان کنونی است. ایجاد وف...

ادامه مطالعه

وفاداری به برند چیست و راه‌های افزایش وفاداری مشتریان کدامند؟ | پرگاس

وفاداری به برند چیست و راه‌های افزایش وفاداری مشتریان کدامند؟

وفاداری به برند یا Brand Loyalty چه تعریفی دارد؟ مفهوم وفاداری به برند نزد مشتریان در واقع به رفتار افراد در مقابل برندهای مختلف باز م...

ادامه مطالعه