راه اندازی باشگاه مشتریان: ملزومات و نکات با اهمیت | پرگاس

راه اندازی باشگاه مشتریان: ضرورت نصب و ملزومات با اهمیت

چرا راه اندازی باشگاه مشتریان برای کسب و کارها ضرورت دارد؟ امروزه استراتژی وفادارسازی مشتریان و ضرورت نصب باشگاه مشتریان در سازمان و بنگاه اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است و این همان چیزی است که تاثیر باشگاه مشتریان را نمایان می‌سازد. ایجاد و راه اندازی باشگاه مشتریان در اصل به معنی آغاز...

ادامه مطالعه

اتوماسیون اداری; مدیریت اطلاعات و منابع به کمک تکنولوژی | پرگاس

اتوماسیون اداری; مدیریت اطلاعات و منابع به کمک تکنولوژی

اتوماسیون اداری یا به عبارت بهتر مدیریت اطلاعات و منابع به کمک تکنولوژی، به معنای بهره گیری از نوعی گردش کار برای بهبود کیفیت عملکرد یک سازمان است. هدف اصلی طراحی Official Automation جمع آوری کلیه اطلاعات در یک پلت فرم و ساماندهی آن به منظور انجام پروژه‌ها در زمان...

ادامه مطالعه

وفاداری مشتری با باشگاه مشتریان: راهنمای مدیران کسب و کارها | پرگاس

وفاداری مشتری با باشگاه مشتریان: راهنمای مدیران کسب و کارها

منظور از جذب و وفاداری مشتری چیست و به چه کسی مشتری وفادار میگویند؟ امروزه داشتن سهمی چشمگیر در بازار یکی از دلایل اصلی راه اندازی باشگاه مشتریان می‌باشد و با ایجاد اعتماد و عملکردی که باعث جلب رضایتمندی و وفاداری مشتریان، همکاران و نمایندگان می‌شود به دست می‌آید. در...

ادامه مطالعه

گیمیفیکیشن یا Gamification چیست؟ و چه استراتژی‌های اثر گذاری دارد؟ | پرگاس

گیمیفیکیشن یا Gamification چیست؟ و چه استراتژی‌های اثر گذاری دارد؟

در دنیای تجارت برای ماندن در این بازار و جذب مشتریان باید دست به ابتکارات جالبی زد، یکی از این ابتکارات گیمیفیکیشن (Gamification) می‌باشد. بازی سازی را میتوان به عنوان یک ابزار سرگرمی برای نیل به اهدافی غیر از سرگرمی دانست. عملکرد Gamification بر اساس استفاده از المانهای طراحی و سرگرمی...

ادامه مطالعه

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ | پرگاس

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

CRM یا همان مدیریت ارتباط با مشتری، راهکاری برای مراقبت از مشتریان به بهترین شکل، گسترش ارتباط با آنها و همچنین جذب مشتریان میباشد. برای کارایی بالاتر، بعد از راه اندازی و به کارگیری نرم افزار CRM، تنظیم فرایندهای مربوط به مشتری‌ها و فرهنگ و دانش استفاده از این نرم...

ادامه مطالعه

مشتریان بالقوه گنجینه با ارزش هر کسب و کار | پرگاس

مشتریان بالقوه گنجینه با ارزش هر کسب و کار

مشتریان بالقوه یکی از مهم ترین سرمایه های هر کسب و کاری بوده و مدیران بازاریابی موفق کسانی هستند که میتوانند این منابع ارزشمند را به شکلی کاربردی مورد استفاده قرار دهند. تلاش برای جلب مشتریان جدید همان تبدیل مشتری بالقوه و اصلی به مشتریان بالفعل است. مشتریان بالفعل اگر به...

ادامه مطالعه

جذب مشتریان وفادار: 8 استراتژی به روز برای موفقیت در فروش | پرگاس

جذب مشتریان وفادار: ۸ استراتژی به روز برای موفقیت در فروش

جذب مشتریان وفادار یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی است که در دنیای کسب و کار باید به آن پرداخته شود. آشنایی با برخی اصول ساده اما مهم که می‌تواند باعث جذب مشتریان و ایجاد باشگاه مشتریان گردد می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلاتی باشد که صاحبان کسب و کارهای مختلف با...

ادامه مطالعه

جذب مشتری بیشتر با 4 اصل مهم روانشناسی | پرگاس

جذب مشتری بیشتر با ۴ تکنیک مهم و راهبردی در روانشناسی

یکی از مهم‌ترین نرم افزارهایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد باشگاه مشتریان هست که بر اساس اصول روانشناسی جذب مشتری طراحی شده است. شما ممکنه همه وسایل و راه‌های ارتباطی برای به دست آوردن یک خریدار مناسب را داشته باشید اما اگر نتوانید او و رفتارهایش را تحلیل...

ادامه مطالعه

موفقیت در فروش: چگونه مشتریان را به خرید کالا و خدمات تشویق کنیم؟ | پرگاس

موفقیت در فروش: چگونه مشتریان را به خرید کالا و خدمات تشویق کنیم؟

موفقیت در فروش زمانی روی می‌دهد که شما بتوانید فروشی خاطره انگیز برای مشتریان رقم بزنید. فروش خاطره انگیز میتواند مشتری را به مشتری وفادار برای شما تبدیل نماید؛ چگونه می‌توان موفقیت در فروش را تضمین کنیم؟ آنچه در فرایند موفقیت در فروش اهمیت دارد نوع برخورد شما با مشتری است. از...

ادامه مطالعه

برنامه وفاداری مشتریان و جلب وفاداری کلید اصلی رونق کسب و کار شما | پرگاس

برنامه وفاداری مشتریان و جلب وفاداری کلید اصلی رونق کسب و کار شما

پلن وفاداری مشتریان چیست؟ یکی از اهداف اساسی برنامه وفاداری مشتری، فعال کردن مشتریان و ایجاد حس وفاداری در مشتریان کنونی است. ایجاد وفاداریی که بوسیله فراهم کردن ارزش‌هایی فراتر از ارزش‌های ذاتی کالا یا خدمات توسط شرکت پی گرفته می‌شود و با افزایش رقابت، تأسیس باشگاه مشتریان از یک انتخاب به...

ادامه مطالعه