بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری | پرگاس

بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری در گوگل را بشناسید

برای بقا و رشد تجارت، شما به مشتری نیاز خواهید داشت. و برای جذب مشتری باید با بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری آشنا شوید و سپس کسب و کار خودتان را تبلیغ کنید. در روزهای خوب گذشته بهترین راه‌های تبلیغات در جذب مشتری در تراکت، بروشورها، آگهی در روزنامه‌های...

ادامه مطالعه

بازاریابی ویدیویی چیست | جایگاه ویدیو در مارکتینگ + 7 مرحله تدوین استراتژی | پرگاس

بازاریابی ویدیویی چیست | جایگاه ویدیو در مارکتینگ + ۷ مرحله تدوین استراتژی

معجزه‌ای به نام بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویدیویی (Video Marketing) یکی دیگر از شاخه‌های دیجیتال مارکتینگ است که در آن، ویدیو و فیلم به عنوان مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در اختیارتان قرار دارند. به طور کلی در ویدیو مارکتینگ، بازاریابان قصد دارند با کمک محتوای ویدیویی، نظر مخاطب را جلب کرده و برند...

ادامه مطالعه

گوگل ادوردز یا گوگل ادز چیست و چطور کار می‌کند؟ | پزگاس

گوگل ادوردز یا گوگل ادز چیست و چطور کار می‌کند؟

یکی از سرویس های ارائه شده توسط شرکت گوگل، گوگل ادز (Google Ads) هست که قبل تر با نام گوگل ادوردز (Google AdWords) شناخته میشد و این اجازه را به کاربر میدهد تا با پرداخت هزینه‌ای در صفحه جستجوی گوگل ظاهر شود. احتمالا شما هم هنگام جستجو در گوگل با تبلیغاتی...

ادامه مطالعه

صفحه اول گوگل را چگونه با تبلیغات کلیکی بدست آوریم؟ | پرگاس

صفحه اول گوگل را با سئو بدست آوریم یا تبلیغات کلیکی ادوردز؟

قصد دارید با کلمات کلیدی مشخص، به صفحه یک گوگل برسید؟ چگونه اول شدن در نتایج گوگل را تجربه کنیم؟ اینکه شما در حال خواندن این مقاله هستید نشان میدهد صاحب وب‌سایت یا وبلاگی هستید که قصد دارید با کلمات کلیدی مشخص، به صفحه اول گوگل برسید. متاسفانه بسیاری از افراد هنگام...

ادامه مطالعه

انواع هدفمندی تبلیغات کلیکی و اثرش بر بازاریابی مجدد | پرگاس

تبلیغات کلیکی هدفمند و ۵ هدف گذاری مهم برای اثربخشی بیشتر

تبلیغات کلیکی هدفمند (PPC) یک آیتم بسیار مهم در مسیر موفقیت یک کمپین بازاریابی تبلیغاتی هست. با  بررسی جامعه هدف و کسب اطلاعات در مورد آن میتوان یک برنامه ریزی تبلیغاتی انجام داد و با توجه به آن هدف اقدام به ساخت و ارائه کمپینهای تبلیغاتی کرد. بر اساس این اهداف...

ادامه مطالعه

ردگیری کمپین تبلیغات اینترنتی برای تحلیل و آنالیز با کد UTM | پرگاس

ردگیری کمپین تبلیغات اینترنتی برای تحلیل و آنالیز با کد UTM

چرا به ردگیری کمپین تبلیغات نیاز داریم؟ پس از اجرای یک کمپین تبلیغات اینترنتی، تمامی منابع برای معرفی محصول و خدمات دست به کار می‌شوند. روش تبلیغاتی متفاوتی از تبلیغات کلیکی گرفته تا بازاریابی ایمیلی و وبلاگ‌ها به همراه شبکه‌های اجتماعی برای اجرای یک کمپین بازاریابی تبلیغاتی به کار گرفته...

ادامه مطالعه

چک لیست اجرای موفق کمپین تبلیغات کلیکی در بازایابی آنلاین | پرگاس

کمپین تبلیغات کلیکی: چک لیست اجرای موفق در بازایابی آنلاین

کمپین تبلیغات کلیکی در دنیای بازاریابی و تبلیغات آنلاین توسط بسیاری از کسب و کارها و تجارت‌ها با هدف تبدیل مخاطبان به مشتریان، و همچنین افزایش ترافیک سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترافیک تولید شده توسط این روش، بازده بیشتری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد. بدین معنی که درصد بیشتری...

ادامه مطالعه

تبلیغات کلیکی یا PPC چیست؟ و چه تاثیری بر افزایش فروش دارد؟ | پرگاس

تبلیغات کلیکی یا PPC چیست؟ و چه تاثیری بر افزایش فروش دارد؟

تبلیغات کلیکی یا pay-per-click) PPC) یک روش بازاریابی آنلاین است که آگهی دهندگان، هزینه‌ی تبلیغاتشان را به ازای هر کلیک وارد شده روی محتوا پرداخت می‌کنند. به عبارت دیگر هزینه‌ی آگهی بسته به آن تعدادی که آگهی دیده شده، پرداخت خواهد شد. وب سایت‌ها لینک آگهی را روی سایت قرار می‌دهند،...

ادامه مطالعه