مقالات طراحی سایت

شرکت طراحی سایت فروشگاهی در مقابل مشتریان چه تعهداتی دارد؟

در این مقاله قصد داریم بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی را به شما معرفی نماییم. اما قبل از هر چیز بهتر هست ابتدا با تعریف سایت فروشگاهی آشنا شوید و سپس بدانید شرکت طراحی سایت فروشگاهی در مقابل مشتریان چه تعهداتی دارد؟

اگر جزو صاحبان مشاغلی هستید که از اوضاع نابسامان و کسل‌کننده بازار این روزها خسته شده‌اید، برای شما پیشنهاد نابی داریم. طراحی سایت فروشگاهی، یک انتخاب درست و مقرون‌بصرفه‌ای می‌باشد که شما را در جهت پیشرفت و فروش بیشتر کمک خواهد کرد.

همانگونه که مستحضرید، استفاده از فضای مجازی یا شبکه‌های اجتمایی فراگیر است و توانسته‌اند سهم‌عمده‌ای از بازار خرید و فروش را به خود اختصاص دهند. طراحی وب و ایجاد سایت فروشگاهی، راهی برای بهتر دیده شدن شماست و دیگر نیازی به تبلیغات و بازاریابی نخواهید داشت.

با طراحی سایت فروشگاهی و مزایای آن آشنا شوید

سایت فروشگاهی، همان فروشگاه اینترنتی می‌باشد که توسط یک نرم افزار اتوماسیون امکان خرید آنلاین را برای کاربران مهیا می‌سازد.

در اینگونه سایت‌ها تمامی اطلاعات مربوط به محصولات مجموعه اعم از ویژگی، کیفیت، قیمت، مواد اولیه تولید، جنس، طرح، رنگ، ابعاد و تصویر همگی در دسته بندی‌های منظمی قرار می‌گیرد.

سایت‌های فروشگاهی به منظور ارتقا سطح فروش هر نوع محصولی ایجاد می‌شوند که باعث کمرنگ شدن روش‌های قدیمی و سنتی نیز شده‌اند.

این روش بر اساس پیشرفت تکنولوژی و به جهت کاهش مسافت خرید و حذف واسطه‌ها ایجاد شده است.

از دیگر مزایای سایت فروشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حذف هزینه‌های مربوط به انبارداری، اجاره فروشگاه و کارمندان شرکت
  • معرفی بهتر و موثرتر هر کسب و کار
  • حذف مسافت‌های طولانی
  • گستردگی ارائه طرح، رنگ و مدل‌های مختلف محصول
  • حذف واسطه‌ها و هزینه‌های اضافی
  • امکان فروش و ارائه خدمات به صورت 24 ساعته

مزایای طراحی سایت فروشگاهی | پرگاس

خصوصیات و تعهدات یک شرکت حرفه‌ای طراحی وب

شرکت طراحی سایت فروشگاهی، در قبال هزینه‌ای که دریافت می‌کند تعهد انجام کاری را بر عهده می‌گیرد. حال این تعهدات می‌تواند همان ویژگی‌ها و برتری‌های یک شرکت نسبت به دیگر شرکت‌ها باشد:

تخصص لازم و تجربه طراحی وب

یک شرکت طراحی وب حرفه‌ای؛ باید سابقه کاری و تخصص لازم جهت ارائه بهترین کیفیت را دارا باشد.

تعهد کاری برای تحویل وب

تعهد کاری، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد که بتواند در مقابل مسئولیتی که بر عهده گرفته تعهد داشته و با کیفیت عالی در زمان مقرر کار را تحویل دهد.

خدمات مرتبط با طراحی سایت

خدمات طراحی شامل تمامی فرآیندهایی است که از صفر تا صد برای طراحی یک سایت صورت می‌گیرد. حال این خدمات فرآیندی است که نیاز به برنامه ریزی و استراتژی خاص خود دارد. شرکت طراحی سایت فروشگاهی نیز موظف است تمامی این خدمات را انجام دهد.

سئو

سئو یا بهینه‌سازی سایت، همان تکنیک‌هایی است که با استفاده از آن می‌توان رتبه یک وب را در موتورهای جست‌وجو به دست آورد.

اطلاع دادن روند انجام تک‌تک مراحل طراحی سایت

طراح، باید تمام روند کار را تک به تک به مشتری گزارش دهد تا بتواند اعتماد مشتری را جلب کند.

پیاده‌سازی سایت بر اساس نیازها و خواسته‌های کاربران

وب سایت حرفه‌ای باید مطابق با نیاز و خواسته کاربران البته در قالب استانداردهای طراحی صورت بگیرد.

ارائه قیمت مناسب و کیفیت عالی

کیفیت عالی و قیمت مناسب هردو از مهم‌ترین پارامترهایی هستند که باعث جلب توجه مشتریان می‌شود.

ارائه نمونه کار باکیفیت

طراح یا شرکت طراح سایت فروشگاهی باید یک نمونه کارهای قبلی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد تا آن‌ها طبق نمونه سفارش کار دهند.

رعایت تمام اصول و ضوابط از پیش تعیین شده در هنگام طراحی سایت

طراحی سایت مستلزم رعایت اصول و ضوابط از پیش تعیین شده‌ای است که باعث افزایش کیفیت کار می‌شود.

تهیه پیش طرح WireFrame و ارائه به مشتری

وایرفریمینگ همان پیاده کردن layout یا طرح بندی اولیه‌ی صفحه‌ی وب است که محل جای‌گیری تک تک عناصر صفحه در آن مشخص می‌شود. این طرح اولیه از مهم‌ترین مراحل طراحی وبسایت، اپلیکیشن یا دیگر موارد است که از آن برای استخوان بندی پروژه استفاده می‌کنند. وایرفریم از همان ابتدا به ما خواهد گفت که تک تک عناصر کجا قرار می‌گیرند و صفحات کجا هستند، همچنین هدف نهایی طراحی را نیز خواهیم فهمید.

خصوصیت شرکت های طراحی سایت فروشگاهی | پرگاس

تغییر و اصلاح سایت در صورت درخواست از جانب مشتری

درصورتی که سایت مطابق با خواسته و نیاز مشتری نباشد، شرکت طراحی سایت فروشگاهی موظف است آن را اصلاح نماید.

آپلود سایت روی‌هاست

به فضایی که کاربران فایل‌های خود را در آن محل آپلود می‌کنند هاست می‌گویند. هاست وبسایت به دلیل داشتن امکانات بیشتر، پیچیده‌تر از هاست دانلود خواهد بود. پس طراح باید قادر به آپلود سایت بر روی‌هاست باشد.

آزمایش کامل سایت در حضور مشتری و بررسی میزان سرعت

شرکت موظف است تا سایت را در حضور مشتریان آزمایش کند، این کار حسن نیت شما را ثابت می‌کند.

تحویل سایت به همراه آموزش کار با آن

هنگامی که وب را در اختیار مشتری قرار می‌دهد، باید آموزش‌های لازم را نیز جهت آشنایی کاربران را در اختیار او قرار دهد.

مهارت کافی در برنامه نویسی و تهیه سایت و اپکیلیشن

روش حل مسئله به کمک کامپیوتر را برنامه نویسی می‌گویند که طراح سایت باید در این زمینه بسیار توانمند و ماهر باشد. کادر یک شرکت طراح سایت فروشگاهی موفق و حرفه‌ای تسلط کامل به طراحی و برنامه‌های مورد نظر دارند.

پشتیبانی رایگان حداقل یک ماهه

به خدماتی که بطور آنلاین از طریق اینترنت ارائه می‌گردد را پشتیبانی می‌گویند و پشتیبانی سایت فروشگاهی نیز منظور نگهداری و تضمین عملکرد صحیح وبسایت آن است.

در واقع پشتیبانی را می‌توان نوعی تضمین کیفیت تولید سایت نیز از سوی شرکت طراح برشمرد که بدون آن خطرات زیادی سایت را تهدید می‌کند.

شفاف‌سازی فرآیند اجرایی

شفاف‌سازی، یعنی اطلاعاتی که حق مردم است را به آن‌ها ارائه دهیم.

این اطلاعات باید در زمان مناسب، در قالب مناسب، با کیفیت مناسب، در محل مناسب و به مخاطب مورد نظر ارائه شود.

چرا شرکت پرگاس؟

شرکت پرگاس، به عنوان یک شرکت مطرح و باسابقه مدتهاست که در زمینه طراحی وب فعالیت می‌کند. استفاده از علم روز و به‌کارگیری کادری متخصص و توانمند از جمله فرآیندهای این شرکت جهت رسیدن به موفقیت است. ارائه بهترین کیفیت توسط متخصصین بهینه‌سازی به صورت کامل و جامع سئو شده و همچنین قیمت مناسب از دیگر خدمات مهم این شرکت بزرگ و بی‌رقیب می‌باشد.

پشتیبانی 24 ساعته، انجام کلیه تعهدات، پیاده‌سازی کلیه اصول، بهینه سازی سایت و سئو از جمله خدمات مهمی هستند که این شرکت در طراحی برای افزایش کیفیت وب شما ارائه می‌دهد. چندین سال تجربه کاری این مجموعه و ارائه برترین کیفیت باعث شده تا به محبوبیت و اعتبار دست یابد.

اگر می‌خواهید یک سایت فروشگاهی، خصوصی وغیره داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از توانمندی کادر مجرب شرکت طراحی سایت فروشگاهی پرگاس است. کار را به کاردان بسپارید.

در آخر

طراحی سایت فروشگاهی، به منظور ایجاد رقابت تنگاتنگ با رقیبان سرسخت در بازار آنلاین است که به شما امکان دیده شدن را می‌دهد. با استفاده از سایت‌های فروشگاهی می‌توانید وارد بازار آنلاین شوید. با فراگیر بودن اینترنت شما توسط افراد زیادی دیده شده و قطعاً سطح فروشتان افزایش می‌یابد.

البته طراحی سایت کار هرکسی نیست، بلکه نیاز به تخصص و مهارت بسیار بالا دارد که توسط شرکت طراحی سایت فروشگاهی باید انجام شود.

شرکت پرگاس، به عنوان منتخب‌ترین طراح سایت در کشور، سطح کیفیت کار آن بی‌نظیر است.

14 فکر در مورد “شرکت طراحی سایت فروشگاهی در مقابل مشتریان چه تعهداتی دارد؟

  1. سید جواد باقرزاده گفت:

    سلام.از مقالات مفیدتون سپاسگزارم. واقعا تا حالا چندین دفعه سایت دادیم برای طراحی، اما اصلا کارشون خوب نبوده، بعد کمی سرچ با شما آشنا شدم. می خوام سایت یونیک و منحصر به فردی داشته باشم.

    1. پرگاس گفت:

      از اینکه سایت پرگاس را انتخاب کردید متشکریم
      لطفا با شماره 28428456 تماس بگیرید کارشناس پرگاس شما را راهنمایی می‌کند.

  2. سجاد بیراملو گفت:

    سلام جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم ممنون

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز، خوشحالیم که مقالات سایت برایتان مفید هستند

  3. سجاد بایراملو گفت:

    سلام جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم ممنون

  4. اسرا حمزه وند گفت:

    سلام و درود فراوان به تمامی عواملین سایت پرگاس عزیز، بلاخره بعد از چند ماه انتظار و شوق دیدار با سایت ، از سایتمون رو نمایی کردیم.
    واقعا بی نظیرید.

  5. پارسا کاظمی گفت:

    واقعا این موضوع خیلی مهمه، و خیلی ها فقط به فکر هزینه ایی که باید بابت سایت پرداخت کنن هستند، غافل از اینکه، تعهدات شرکت طراح مهم ترین بخشه و حتی ممکنه شما هزینه هاتون کلا هیچ بشه.

  6. قاسم ایلخانی گفت:

    شیوه تعهد نامه اولیه که بین کارفرما و پیمانکار نوشته و امضا میشه خیلی مهمه. به دوستانی که توی این سایت هستن توصیه می کنم که حتما خیلی دقت کنن.

  7. سونیا اکبری گفت:

    من اولین باری که این مقاله رو خوندم حس کردم که بازم تعریف از خود هست، همه می گن ما خوبیم، اما الان بعد از گذشت شش ماه تازه دارم به اصل و اهمیت این موضوع پی میبرم.

  8. جواد باقرزاده گفت:

    اعتماد کردن به هر سایتی برای شروع همکاری برای طراحی سایت و یا حتی مسائل مربوط به سئو اشتباه هست حتما باید بدونی که با چه کسایی داری کار می کنی.

  9. کیوان بهادری گفت:

    سلام. من یک سایت شرکتی خواستم و به سایت پرگاس کار رو سپردم. دقیقا سر وقت اماده کردن و جا داره از پشتیبانی فوق العاده شون تشکر کنم.

  10. رضا گلنام گفت:

    سلام.
    از صحبتی که توی مشاوره باهاتون داشتم متوجه شدم که رضایت مشتری خیلی براتون مهمه، حتی اگه اون مشتری توی این کاری که بهتون میده، هیچ نفع مالی هم برای شما نداشته باشه.
    صداقتتون رو تبریک می گم.

  11. پري قصه گفت:

    ببخشيد چطور ميشه نمونه كارهاي فروشگاه هاي اينترنتي تون رو ديد؟

    1. مژگان محمدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      با بخش فروش تماس بگیرید راهنمایی تون میکنند: 28428456 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *