مقالات طراحی سایت

چرا باید سفارش طراحی سایت فروشگاهی را به پرگاس بسپاریم؟

در سال‌های اخیر سفارش طراحی سایت فروشگاهی بسیار آسان شده است. شما می‌توانید با چند کلیک و کمی جستجو تعداد زیادی از مجموعه‌های طراحی سایت اینترنتی را بیابید.

سطح و کیفیت کار این شرکت‌ها یکسان نیست؛ بنابراین هنگام عقد قرارداد با شرکت‌های طراحی وب‌سایت فروشگاه آنلاین می‌بایست به برخی از نکات دقت نمود.

شما می‌بایست مطمئن شوید که در نهایت فروشگاه آنلاینی که تحویل می‌گیرید، همان چیزی است که باید باشد.

فروشگاه طراحی شده می‌بایست از نظر شیوه ارائه، جذابیت‌های بصری و نحوه کارکرد برای مشتریان جذابیت داشته باشد.

علاوه بر این، طراحی فروشگاهی را می‌توان موفق دانست که در همان نگاه اول بتوان تمایز و تفاوت را با انبوه فروشگاه‌های رقیب مشاهده نمود.

کاربردپذیری، تجربه کاربری موفق، رابط کاربری آسان و بهینه سازی مناسب سایت برای موتورهای جستجو (سئو)، مسائل دیگری هستند که در طراحی فروشگاه شما باید در نظر گرفته شوند.

ویژگی‌های ضروری شرکت‌های طراحی سایت اینترنتی | پرگاس

با توجه به آن چه ذکر شد، با دنبال کردن این مقاله تا انتها، شما دلیل خوبی برای سفارش دادن طراحی وب‌سایت فروشگاهی خود به مجموعه پرگاس خواهید داشت.

در این راهنما ما به شما کمک می‌کنیم تا بدانید که یک شرکت طراحی سایت اینترنتی چه ویژگی‌هایی می‌بایست داشته باشد و چرا ما برای انجام این کار (طراحی سایت فروشگاهی) شرکت پرگاس را به شما توصیه می‌کنیم.

ویژگی‌های ضروری شرکت‌های طراحی سایت اینترنتی

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، شرکت‌های زیادی اقدام به گرفتن سفارش طراحی سایت فروشگاهی می‌کنند. ولی آیا همه آن‌ها خواهند توانست کمک شایانی به شما در رسیدن به هدفتان بکنند؟

به همین دلیل خوب است که پیش از آغاز یک همکاری در شرکت طراحی سایت اینترنتی، دنبال این ویژگی‌ها بگردید.

تیم حرفه‌ای و متخصص

یکی از ویژگی‌های مهمی که هنگام انتخاب یک شرکت برای همکاری باید در نظر داشت، همکاری با تیم حرفه‌ای و متخصص است.

شرکت طراحی کننده سایت اینترنتی می‌بایست از تعدادی افراد حرفه‌ای تشکیل شده باشد که به صورت منسجم و تیمی در کنار هم به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند.

تیم خوب برای طراحی فروشگاه اینترنتی می‌بایست افرادی متخصص در زمینه تحلیل خواسته مشتریان، توسعه دهنده (برنامه نویس وب)، طراح رابط و تجربه کاربری، گرافیست، تولید کننده محتوا و متخصص سئو باشد.

ارائه مشاوره‌های تخصصی جهت طراحی و ساخت سایت‌های اینترنتی | پرگاس

ارائه مشاوره‌های تخصصی

مجموعه‌های حرفه‌ای طراحی و ساخت سایت‌های اینترنتی علاوه بر اجرا برای ارائه مشاوره تخصصی به سفارش دهندگان نیز برنامه دارند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یک روند پیچیده است. در طی این روند لازم است که بین سفارش دهنده و مجری فهم متقابل وجود داشته باشد.

مجری می‌بایست دقیقاً بفهمد که خواسته‌های مشتری چیست؟ و در مقابل مجری نیز باید مطابق با شرایط و با توجه به تجارب بهترین پیشنهاد را برای رسیدن به نتیجه مطلوب به مشتری ارائه کند.

تجربه و سابقه کار

برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی شما می‌بایست به دنبال شرکتی بگردید که از تجربه مناسب و سابقه کار خوب برخوردار باشد.

معمولاً شرکت‌های معتبر مانند پرگاس در سایت خود تصاویر و لینک مربوط به نمونه کارهایشان را ارائه می‌کنند.

شما می‌توانید با مشاهده این نمونه کارها و با دیدن فهرست مشتریان شناخته شده یک شرکت، به اعتبار و حرفه‌ای بودن آن شرکت پی ببرید.

تسلط بر تکنولوژی‌های روز

تکنیک‌ها و فناوری‌های طراحی سایت‌های اینترنتی روز به روز در حال نو شدن و پیشرفت کردن است. بسیاری از این فناوری‌ها می‌تواند به طراحی سایت حرفه‌ای‌تر کمک کنند. البته برخی از این فناوری‌ها نیز ممکنه کمکی به بهتر شدن سایت شما نکند.

شناخت فناوری‌های به روز و تسلط بر این تکنولوژی‌ها و استفاده به جای از آن‌ها جزو فاکتورهایی هست که در شرکت طراحی کننده سایت اینترنتی شما باید دنبال آن باشید.

تکنیک‌ها و فناوری‌های طراحی سایت‌های اینترنتی | پرگاس

پشتیبانی بلند مدت

داستان سایت اینترنتی شما، داستانی نیست که با طی مراحل سفارش، پیاده سازی و تحویل سایت تمام شود. سایت‌های اینترنتی زنده هستند و دائماً نیازمند به‌روزرسانی و پشتیبانی هستند.

واقعیت اینه که در سفارش طراحی سایت فروشگاهی هیچ کسی بهتر از مجموعه‌ای که در طراحی وب‌سایت فروشگاه آنلاین شما نقش داشته‌اند، نمی‌توانند برای پشتیبانی از آن مناسب باشند.

به همین دلیل یکی از خصوصیات مهم شرکت مجری ساخت فروشگاه اینترنتی شما باید برنامه منسجم و سریع آن شرکت برای پشتیبانی از نیازهای فنی فروشگاه شما باشد.

قیمت مناسب

همواره یکی از فاکتورهای مهم برای سفارش دهندگان پایین بودن قیمت نهایی پروژه درخواستی است. البته باید دقت داشت که هر مجموعه مجری سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی که قیمت پایین‌تری ارائه کند، لزوماً انتخاب بهتری نیست.

هنگام بررسی قیمت خدمات شرکت‌های طراحی سایت اینترنتی باید به این نکته دقت داشت که قیمت اعلام شده تا چه حدی با کمیت و کیفیت خدمات قابل ارائه تناسب دارد.

خدمات بیشتر و با کیفیت تر حتماً هزینه بیشتری نیز خواهد داشت. باید دنبال مجموعه‌ای بود که در بین با کیفیت ترین‌ها، بهترین پیشنهاد قیمتی را ارائه می‌کند.

طراحی واکنش گرا و نمایش یکسان در مرورگرها | پرگاس

طراحی واکنش گرا و نمایش یکسان در مرورگرها

هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی باید دقت کرد که نمایش سایت شما باید در همه ابزارها مثل گوشی تلفن، تبلت، لپ تاپ و کامپیوترهای معمولی و در همه مرورگرها اعم از کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و … به خوبی و به شکل صحیح نمایش داده شود.

برای برخی از شرکت‌ها، این بخش کار قسمت سخت پیاده سازی است. متأسفانه گاهی شنیده می‌شود که برخی از مجریان از زیر ارائه خدمات مهمی مثل این شانه خالی می‌کنند.

ارائه خدمات قالب و گرافیک مناسب و جذاب

به عنوان یکی از فاکتورهای مهم، قالب و گرافیک مناسب همیشه در جذب مخاطبان تأثیر به سزایی داشته است. باید شرکت مجری طراحی سایت قابلیت و توانایی پیاده سازی قالب‌ها و گرافیک‌های جذاب و گیرا را داشته باشد.

طراحی کاربردپذیر و مطابق با نیاز کاربران

هر چند که هزینه مربوط به طراحی سایت اینترنتی توسط سفارش دهنده پرداخت می‌شود، اما این را به عنوان یک اصل باید در نظر داشت که سایت‌های اینترنتی برای کاربران طراحی می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی خوب، فروشگاهی هست که کاربران با آن راحت باشند. بتوانند به آسانی نیازهای خود را یافته و در سریع‌ترین زمان ممکن به هدف خود برسند.

هر چه سایت شما کاربردپذیری بالاتری داشته باشد، امکان جذب مخاطب بیشتر و درصد موفقیت بالاتر خواهد بود.

ارائه خدمات سئو سایت هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی | پرگاس

ارائه خدمات سئو سایت

توصیه می‌کنیم هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی با مجموعه‌ای همکاری کنید که به بهینه سازی فروشگاه شما با موتورهای جستجو اهمیت بدهد.

شما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی نیاز به جذب مخاطب دارید. یکی از اصلی‌ترین راه‌های جذب مخاطب از طریق قرار گرفتن در نتایج موتورهای جستجو است.

در طراحی یک فروشگاه اینترنتی از همان ابتدا باید به سئوی آن توجه داشت.

مجموعه‌ای را برای همکاری انتخاب کنید که مشتریانش از نظر سئو در شرایط خوبی قرار دارند.

آن چه که تاکنون ذکر شد بخشی از فاکتورهایی هست که شما هنگام یک مجموعه برای سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی‌تان باید به آن توجه کنید.

حتماً باید تا کنون متوجه شده باشید که چرا ما شرکت پرگاس را به شما توصیه می‌کنیم. اما با این حال در ادامه به برخی از امکانات سایت‌های فروشگاهی طراحی شده توسط پرگاس اشاره می‌کنیم.

امکانات سایت‌های فروشگاهی طراحی شده توسط پرگاس

امکانات سایت‌های فروشگاهی طراحی شده در پرگاس

شرکت پرگاس با در نظر گرفتن نیازهای کسب و کارها هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکانات زیر را برای سایت‌های فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته است.

پیش از سفارش طراحی سایت فروشگاهی خود این امکانات را مرور کنید.

  • امکان مقایسه کالاها
  • امکان ایجاد بخش پیشنهادات داغ
  • اتصال درگاه بانکی
  • نمایش محصولات تخفیف دار
  • جستجوی سریع و امکان فیلتر نتایج جستجو
  • مدیریت بر کل موجودی کالا
  • تعریف و نمایش انواع گزارش‌ها
  • امکان ایجاد منوی حرفه‌ای و منحصر به فرد
  • امکان مشاهده کالا از نزدیک با قابلیت ذره بین
  • قابلیت ثبت نظر و نظرسنجی قبل از خرید
  • امکان اعمال تخفیف گروهی
  • امکان قیمت بندی محصولات با قابلیت زمان بندی مشخص شده
  • قابلیت پیگیری مرسولات ارسالی
  • پیشنهاد جستجوهای مشابه هنگام تایپ
  • اخطار پایان موجودی محصول
  • امکان افزودن محصولات به لیست علاقه‌مندی
  • قابلیت تعریف کوپن تخفیف
  • قابلیت تعریف ارسال رایگان برای محصولات
  • قابلیت تعریف حداقل خرید برای ارسال به مسیرهای دور

مشاوره رایگان هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی | پرگاس

جهت مشاهده امکانات و خدمات سایت فروشگاه آنلاین در شرکت پرگاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

  • تعرفه طراحی سایت اختصاصی و لیست قیمت سایت سفارشی
  • سفارش طراحی سایت اختصاصی چه مزیت‌هایی دارد؟

مشاوره رایگان هنگام سفارش طراحی سایت فروشگاهی

در صورت تمایل برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان خبره شرکت پرگاس برخوردار شوید.

شما می‌توانید به آسانی تماس گرفته و همه سؤالات خود را از کارشناسان شرکت بپرسید. این کارشناسان تلاش می‌کنند تا کاملاً نیازها و دغدغه‌های شما را درک کرده و راهنمایی‌های متناسبی به شما ارائه کنند.

شماره تماس با شرکت پرگاس: 02128428456

تعهد در پشتیبانی از مشتریان (سایت‌های فروشگاهی)

از جمله مزایای همکاری با شرکت پرگاس بهره‌مندی از پشتیبانی 7/24 این شرکت است. این شرکت در همه روزهای سال – حتی روزهای تعطیل – و در همه ساعات شبانه روز پاسخگوی مسائل فنی فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود.

تلاش اولیه برنامه نویسان شرکت بر اینه که تا جای امکان محصولات ارائه شده بدون مشکل و باگ ارائه شوند و رضایت بالای مشتریان نشان دهنده همین مسئله است.

اما به عنوان یکی از اصول کاری، شرکت خود را متعهد به پشتیبانی کامل فنی از مشتریان خود می‌داند.

12 فکر در مورد “چرا باید سفارش طراحی سایت فروشگاهی را به پرگاس بسپاریم؟

  1. بهاره افشارجو گفت:

    بسیار عالی بود. من سوالات زیادی در رابط با چگونگی راه اندازی سایت فروشگاهی و … داشتم که با سایت شما و مقالات خوبتون خیلی از ابهاماتم رفع شدند. ازتون متشکرم.

    1. پرگاس گفت:

      از اینکه سایت پرگاس را انتخاب کردید متشکریم

  2. جعفر نصرتی گفت:

    چقدر مطالب سایتتون فوق العاده ست. ایا میشه یک سایت فروشگاهی با وردپرس زد که براش یک اپ هم طراحی کرد و دوباره یه اپ مخصوص برای فروشنده ها. که اگه کاربرا از صنف خرید کردن، فروشنده با اپ خودش، فروشها رو مدیریت کنه؟

    1. پرگاس گفت:

      از اینکه سایت پرگاس را انتخاب کردید متشکریم
      بله همه این امکانات رو میتوانید با اپ فروشگاهی پِرگاس در سایت خودتان به راحتی مدیریت کنید

    2. پرگاس گفت:

      از اینکه سایت پرگاس را انتخاب کردید متشکریم
      لطفا با شماره 28428456 تماس بگیرید کارشناس پرگاس شما را راهنمایی می‌کند.

  3. پروین رستم زاده گفت:

    من خودم بعد از کلی تحقیقات این سایت رو انتخاب کردم. واقعا کارشون درست و متعهد هستند به انجام کاری که ازشون خواستید.
    خدا قوت.

  4. جعفر حقیقی گفت:

    سلام.ما که به پیشنهاد دوستمون که سایتش رو خیلی وقت پیش طراحی کردید، دادیم که سایت ما رو هم طراحی کنید. امیدوارم که همکاری و پشتیبانی خوبی رو با شما تجربه کنیم.

  5. کسرا عیوض زاده گفت:

    من انصافا روز اول چرای کار رو نمی دونستم، اما الان به شدت از سایت و همکاری با شرکت پرگاس راضی ام. اینم اولین کامنت بنده بعد از شش ماه همکاری.

  6. یغما نوای خوش گفت:

    سلام. من فقط به این دلیل قانع شدم ،چون که پشتیبانی، صبر و حوصله و مشاوره تون بی نظیر بوده.

  7. بهاره افشارجو گفت:

    سلام و درود بر پرگاس عزیز و تیم فوق العاده شون. من که از همکاری با شما واقعا لذت می برم و خدایی کارتون حرف نداره.

  8. بیراملو گفت:

    سایت پرگاس برای من واقع پایگاه دانش هست و من تا به حال به همه عزیزانی که خواستن سایت داشته باشن معرفی کرده ام.

  9. فتاحی اعظم گفت:

    سلام. با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم، فکر می کنم شما و سایت شما همون سایتی باشه که قراره سایت ما رو طراحی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *