مقالات طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت پزشکی و دنداپزشکی در سال 1400

شاید به نظر برسد اولین گام برای راه اندازی یک سایت پزشکی حرفه‌ای، دانست تعرفه طراحی سایت پزشکی و سپس انتخاب شرکت همکار برای اجرای آن باشد.

اما واقعیت این است که اگر به دنبال یک مجموعه مطمئن برای طراحی سایت پزشکی حرفه‌ای اختصاصی خودتان هستید، لازم است که ابتدا با ابعاد این مسئله به درستی آشنا شوید.

به طور کلی روش‌های مختلفی برای راه اندازی یک سایت وجود دارد. به همین دلیل روش انتخاب شده در هزینه طراحی سایت پزشکی مورد نظر شما خیلی موثر خواهد بود.

به عنوان مثال یکی از فاکتورهای مهم در قیمت طراحی سایت پزشکی، انتخاب بین استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا متن باز (قالب آماده) است.

توصیه اولیه ما به شما، سرمایه گذاری برای گرفتن بهترین نتیجه و با استفاده از خدمات طراحی سایت پزشکی ارائه شده توسط شرکت پرگاس است. اما چرا پرگاس؟ در ادامه این مقاله متوجه دلیل این توصیه خواهید شد.

در این راهنما ما شما را با ابعاد مختلف راه اندازی سایت پزشکی حرفه‌ای آشنا می‌کنیم. این راهنما را تا انتها دنبال کنید.

ویژگی‌های سایت پزشکی حرفه‌ای

پیش از صحبت در مورد تعرفه طراحی سایت پزشکی در سال 1400 لازم است کمی در خصوص ویژگی‌های یک سایت پزشکی حرفه‌ای صحبت کنیم.

در سال‌های اخیر استانداردهای سایت‌های پزشکی حرفه‌ای به طرز چشمگیری تغییر کرده است. دیگر داشتن یک سایت ساده به تنهایی کافی نیست.

متخصصان مراقبت‌های بهداشتی مانند پزشکان و متخصصان باید سایتی داشته باشند که بتواند در همان سطح انسانی با بیماران خود ارتباط برقرار کرده و نیازهای ایشان را برطرف کند.

در ادامه مطلب به برخی از ویژگی‌های لازم در طراحی سایت پزشکی حرفه‌ای اشاره می‌کنیم که باعث متمایز شدن این سایت می‌شود.

اگر می‌خواهید در سطح حرفه‌ای دیده شوید، خوب است که فارغ از هزینه‌های طراحی سایت پزشکی، این ویژگی‌ها را در سایت خود در نظر بگیرید.

1. ارتباط ایده آل با محتوای عالی

وب سایت پزشکی شما باید با بیمار رابطه‌ای ایده آل را برقرار کند. بیماران باید از طریق محتوای عالی موجود در سایت شما با این سایت درگیر شوند.

محتوای عالی محتوایی است که از نظر اطلاعات کاربردی علمی در سطح بالای قرار داشته باشد. همچنین به زبان بیماران صحبت کرده و مراقبت‌های لازم بهداشتی را به ایشان بیاموزاند.

چنین ویژگی باعث اطمینان بیشتر بیماران به شما به عنوان یک متخصص خواهد شد. او از این طریق می‌فهمد که شما نیازهای او را می‌فهمید. به علاوه، محتوای عالی شما را به نوعی مانند چهره شاخص و ممتاز تخصصتان نشان می‌دهد.

2. تمایز شما از سایرین

هنگام برنامه ریزی برای ایجاد یک سایت پزشکی حرفه‌ای بیشتر از این که به فکر قیمت طراحی سایت پزشکی باشید، به این فکر کنید که سایت شما باید در بین سایر متخصصین شما را متمایز کند. این سایت باید بتواند شما را به عنوان مرجع معتبر در تخصصتان معرفی کند.

خواسته شما باید از سایتتان باید این باشد که این سایت محلی باشد برای نشان دادن آن چه شما را از سایر متخصصان پزشکی هم رشته شما متفاوت می‌کند.

عمده کسانی که وارد سایت شما می‌شوند، احتمالاً قبلاً به خدمات شما علاقه‌مند هستند. شما از طریق استفاده از یک طراحی هوشمندانه و ارائه یک محتوای مناسب، به بیماران نشان می‌دهید، چه چیزی شما را به بهترین انتخاب تبدیل کرده است.

ویژگی‌های سایت پزشکی حرفه‌ای | پرگاس

3. مکمل مطب و کلینیک

تعرفه طراحی سایت پزشکی با ارائه خدمات بیشتر افزایش می‌یابد و ممکن است شما بخواهید بین برخی از خدمات انتخاب کنید. اما از هر ویژگی صرف نظر کردید، از این ویژگی نگذرید که سایت پزشکی حرفه‌ای سایتی است که به عنوان مکمل روند کار مطلب یا کلینیک شما را ساده و روان کند.

اطلاعات مربوط به قیمت‌ها، پاسخ به سؤالات متداول، فرم‌های ارجاع و سیستم رزرو آنلاین بخشی از امکاناتی هستند که می‌تواند به بیماران شما برای استفاده بهینه از مطلب و کلینیک شما کمک کنند.

اگر سایت شما اطلاعات مورد نیاز بیماران را به درستی ارائه کرده باشد، تعداد تماس تلفنی با مطب کاهش پیدا خواهد کرد. این مسئله باعث خواهد شد که در وقت شما و بیماران صرفه جویی شود. در ضمن امکان ارتقاء خدمات به بیماران فراهم‌تر خواهد بود.

4. انتقال صحیح و کامل پیام

هنگام استفاده از خدمات طراحی سایت پزشکی در نظر داشته باشید که سایت پزشکی قدرتمند و حرفه‌ای است که بتواند با صراحت لهجه ارزش‌های کار شما و سطح مراقبتی که می‌توانید ارائه کنید را بیان کند.

محتوای سایت فقط برای پر کردن فضا نیست. بلکه باید با دقت و توسط افراد حرفه‌ای ساخته شود. این کار کمک می‌کند تا پیامی را که باید به بیماران برسانید به روش و زبانی که آن‌ها بهتر متوجه می‌شوند، به آن‌ها رسانده شود.

راه اندازی سایت پزشکی حرفه‌ای با نام تجاری | پرگاس

5. نشان دهنده نام تجاری و علت منحصر به فرد بودن

راه اندازی سایت پزشکی حرفه‌ای باید نام تجاری شما را به درستی نشان دهد و به شما کمک کند تا شگفت‌انگیز به نظر برسید.

استفاده از یک نشان تجاری با طراحی ساده و ثابت، شما می‌توانید اثری دقیق و موثر بر روی بیماران خود داشته باشید. طراحی‌های ضعیف یا نام‌های تجاری که متعارض دارند، حتی اگر شما پزشکی ماهر باشید، می‌تواند شما را غیر حرفه‌ای نشان دهد.

به یاد داشته باشید که برداشت‌های اول افراد هم در زندگی عادی و هم در اینترنت از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

6. جذب بیشتر بیماران

اگر قرار است اطلاعاتی در مورد تعرفه طراحی سایت پزشکی کسب کنید، بیشتر در مورد این بپرسید که این سایت چگونه قرار است بازدیدکنندگان سایت را به بیماران بیشتر برای مطب تبدیل کند.

طراحی سایت شما باید به گونه‌ای باشد که بازدیدکنندگان را ترغیب کند که مدت زمان بیشتر در سایت بمانند. در مورد خدمات مطب یا کلینیک شما سؤال کنند و حتی به عنوان بیمار وقت رزرو کنند.

اگر بازدید سایت شما زیاد باشد، ولی تعداد رزرو در سایت اندک باشد، حتماً باید بازنگری در طراحی سایت صورت پذیرد.

نحوه برآورد هزینه طراحی سایت پزشکی | پرگاس

7. سرعت، تجربه کاربری و استانداردهای وب

اگر بارگیری سایت شما کند باشد، حتی در صورتی که جذاب‌ترین طراحی را داشته باشید، باز هم برای شما سودی نخواهد داشت.

سایت خوب پزشکی سایتی است که در عین سرعت بارگیری بالا، تجربه کاربری در آن رعایت شده و مطابق استانداردهای روز وب طراحی شده باشد.

8. پاسخگوی تمام نیازهای کاربران

سایت شما باید سخت‌کوش‌ترین عضو تیم مطب یا کلینیک شما باشد. این سایت به عنوان عضوی که به صورت 7/24 در حال کار و ارتباط با کاربران است، باید بتواند همیشه راهنمایی درستی برای کاربران داشته باشد.

این سایت باید بتواند در همه مراحل کار به کاربران (بیماران) شما کم کند و تا انجام همه نیازها همراه ایشان باشد.

اگر طراحی سایت پزشکی حرفه‌ای با این ویژگی‌ها متمایل هستید، حتماً با مجموعه پرگاس تماس بگیرید و پیشنهادها و راهکارهای جذاب تیم فنی این مجموعه را بشنوید.

نحوه برآورد هزینه طراحی سایت پزشکی

پیش از دانستن تعرفه طراحی سایت پزشکی و برآوردن هزینه طراحی سایت پزشکی لازم است که خواسته شما به عنوان سفارش دهنده کاملاً شفاف و روشن باشد.

شما باید بدانید که دقیقاً چه خواسته‌ای از سایت دارید. ممکن است از قبل ایده‌هایی داشته باشید. یا نیازهایی را در مطلب و کلینیک خود احساس کرده باشید که می‌خواهید در سایت راه حلی برای این نیازها ارائه شود.

یا اینکه برای درک روشن‌تر از خواسته‌تان علاقه دارید به سراغ سایر سایت‌های پزشکی رفته و از تجربیات و امکانات دیگران استفاده کنید.

راه دیگری هم ما به شما پیشنهاد می‌دهیم و آن هم استفاده از مشاوره کارشناسان خبره مجموعه شرکت پرگاس است.

در واقع برآورد هزینه طراحی سایت پزشکی ارتباط مستقیمی به امکانات و ویژگی‌های درخواست شده در طرح شما دارد.

خدمات طراحی سایت پزشکی شرکت پرگاس

قیمت طراحی سایت پزشکی

به خاطر داشته باشید که قیمت طراحی سایت پزشکی تابعی از میزان کاری است که پیاده سازی درخواست‌های شما خواهد برد.

وقتی شما طرح درخواستی‌تان را ارائه می‌کنید، کارشناسان فنی با بررسی دقیق این درخواست‌ها میزان زمان و امکانات لازم را فهرست کرده و در نهایت هزینه طراحی سایت مورد نظر شما مشخص می‌شود.

خوب است که شما از کارشناسان فنی بخواهید که برآورد قیمت را بر مبنای هر یک از امکانات به تفکیک به شما ارائه کنند. ممکن است شما مجبور به انتخاب بین امکانات مختلف شوید.

البته توصیه ما استفاده از تجربه کارشناسان مشاوری است که در این زمینه تجربه داشته و می‌دانند که دقیقاً چه امکانات و ویژگی‌هایی می‌تواند به بهتر بودن سایت شما کمک کند.

شاید شما تمایل داشته باشید که در ابتدای کار هزینه زیادی را در این زمینه صرف نکنید. امکان راه اندازی سایت پزشکی با امکانات مناسب و با استفاده از قالب‌های آماده وجود دارد. این کار باعث کاهش هزینه طراحی سایت پزشکی شما خواهد شد.

چرا تعرفه طراحی سایت پزشکی با سایر شرکت‌ها متفاوت است؟

اصولاً تفاوت قیمت در طراحی وب به تعداد و میزان کار مورد نیاز برای پیاده سازی امکانات باز می‌گردد. پس اگر تعرفه طراحی سایت پزشکی با سایر سایت‌های شرکتی متفاوت است، دلیل آن تفاوت امکانات مورد نیاز در سایت‌های پزشکی است.

استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده یا اختصاصی نیز اثر خیلی زیادی بر روی قیمت نهایی سایت شما خواهد داشت.

خدمات طراحی سایت پزشکی شرکت پرگاس

اگر تصمیم خود را برای راه اندازی سایت پزشکی حرفه‌ای گرفته‌اید، فقط کافی است که با مجموعه شرکت پرگاس تماس بگیرید.

کارشناسان این شرکت کلیه مشورت‌های لازم را در این خصوص به شما ارائه خواهند کرد و در صورت انتخاب این شرکت به عنوان همکار در راه اندازی این سایت، پا به پای شما در همه مراحل همراه شما خواهند بود.

این همراهی از مرحله طراحی طرح اولیه تا پیاده سازی نهایی و از آن جا تا پشتیبانی بعد از راه اندازی همواره وجود خواهد داشت.

13 فکر در مورد “تعرفه طراحی سایت پزشکی و دنداپزشکی در سال 1400

  1. سمیرا باباخانی گفت:

    سلام و خدا قوت. من سالن زیبایی دارم و کارهای تزریق ژل بوتاکس و اکستنشن و … انجام میدم. سایتم در دسته سایتهای پزشکی جا می گیره و اینکه برای مشاوره گرفتن باید چیکار کنم؟

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز، سایت شما در دسته سایتهای سلامتی و زیبایی قرار میگیرد برای مشاوره رایگان لطفا با شماره 28428456-021 تماس بگیرید

  2. دکتر چکامه گفت:

    سلام و خدا قوت به تیم فوق العاده صبور و خوش برخورد پرگاس.
    من از سایتم خیلی راضی ام و انصافا همون چیزی بود که انتظار داشتم. دیدم بی انصافی میشه که نظر نذارم.

  3. علی نهاوندی گفت:

    سلام.
    حوزه پزشکی که در آن فعالیت می کنم، دندانسازی هست. دندانپزشکی نه، دندانسازی. خیلی ها این دو رو با هم اشتباه میگیرن. حال می خواستم ببینم چطوری میشه ما هم یه سایتی داشته باشیم.
    ممنون.

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز با شماره 28428456 تماس بگیرید

  4. درمانگاه مریم مقدس گفت:

    سلام. سه سایت پزشکی برای درمانگاه شبانه روزی می خواستم. لطفا راهنمایی کنید که کل پروژه به چه صورت خواهد بود و چقدر طول خواهد کشید؟

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۸۴۲۸۴۵۶ تماس بگیرید

  5. دکتر آذرخش گفت:

    سلام. ممکنه اگه امکانش باشه، لیستی از سایتهای پزشکی که طراحی کرده اید رو بزارید که نگاه کنیم ببینیم کارتون چطوریه.

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۸۴۲۸۴۵۶ تماس بگیرید

  6. پگاه بنی صدر گفت:

    سلام، ایا یه سایت پزشکی با قالب وردپرس، از اعتبار اون پزشکه چیزی کم می کنه؟ یا مشتری هاش اصلا نمی دونن که فرقش توی چیه؟

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز، تاثیر منفی نداره که هیچ بلکه تاثیر مثبت هم به لحاظ ایمنی و قابلیت توسعه دارد

  7. دکتر علیرضا باقری گفت:

    سلام. خسته نباشید. من یک سایت پزشکی دارم، چطور می تونم یک قسمت فروشگاه برای ارائه لوازم بهداشتی و یک سری دارو هم بهش اضافه کنم؟

  8. عبدالعلی گفت:

    سلام، از مشاوره و توضیحات عالی تون متشکرم. واقعا خیلی صبور و با حوصله و متانت با مشتری هاتون بدون هیچ چشمداشتی مشاوره میدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *