مقالات طراحی سایت

سفارش طراحی سایت اختصاصی چه مزیت‌هایی دارد؟

سفارش طراحی سایت اختصاصی گام بزرگی برای توسعه کسب و کار و آنلاین شدن تجارت شماست. اما به صورت کلی ورود به عرصه راه اندازی سایت مسئله‌ای پیچیده هست. به گونه‌ای که نیازه در این خصوص اطلاعات کافی به دست آورید.

هنگام راه اندازی یک سایت، شما دو گزینه مهم پیش رو دارید. راه اندازی سایت با سیستم‌های مدیریت محتوای آماده یا سفارش طراحی اختصاصی وب سایت.

در مقالات دیگر در خصوص این که کدام انتخاب می‌تواند بهتر باشد، صحبت کردیم. و گفتیم که با توجه به شرایط شما می‌توانید از سیستم مدیریت محتوای آماده یا طراحی وب سایت سفارشی بهره ببرید.

اما اگر شما مسیر طراحی سایت سفارشی را برگزیده‌اید، حتماً می‌دانید که به دلیل نوشتن کدهای اختصاصی برای سایت شما، هزینه تمام شده بسیار بیشتر خواهد بود.

در طراحی اختصاصی سایت شما این امکان را دارید که بتوانید آیتم‌های مورد نیاز خود را مطابق با نیاز و سلیقه خود و با به‌کارگیری ابتکار و خلاقیت بچینید. چنین قابلیتی در سایت‌های آماده خیلی محدود هست.

به همین دلیل اگر انتخاب شما سفارش طراحی سایت اختصاصی نباشد، حتماً طراحی سایت شما خیلی شبیه رقبا و همکارانتان خواهد شد.

در این راهنما شما را با مزیت‌های سفارش طراحی سایت اختصاصی و مسائل مربوط با آن آشنا می‌کنیم.

طراحی اختصاصی سایت چیست؟ | پرگاس

طراحی اختصاصی سایت چیست؟

اگر می‌خواهید یک وب سایت موفق و کاربرپسند ایجاد کنید، اولین قدم همکاری با یک تیم توسعه صلاحیت دار مانند مجموعه پرگاس است.

شاید شما از قبل برنامه‌ای داشته باشید. شاید شما حتی ایده‌هایی در مورد چگونگی اجرا و تحقق بخشیدن آن داشته باشید، اما فقط منابع لازم برای اجرای آن را نداشته باشید.

در این صورت تنها راه حل شما، همکاری با یک تیم توسعه حرفه‌ای است که دارای کلیه تخصص‌های مورد نیاز شما باشند. تخصص‌هایی مثل توسعه (کد نویسی) وب، گرافیک، طراحی رابط کاربری، مدیریت سرور و شبکه و …

شما به عنوان سفارش دهنده ایده خود را طراحی کرده و الزامات آن را در یک سند نیازمندی‌های محصول توصیف می‌کنید.

در مرحله بعد کارشناسان شرکت این سند را بررسی کرده و نظرات کارشناسی خود را در مورد آن بیان می‌کنند. این نظر کارشناسی می‌تواند شامل راه حل‌های اجرایی سازی، پیشنهادهای اصلاحی، ملزومات و برآورد زمان پیاده سازی باشد.

در مرحله بعد سندی تدوین می‌شود که به عنوان مشخصات سایتی که باید تحویل شود، ضمیمه قرارداد طرفین می‌شود.

مجری موظف هست که سایت را دقیقاً مطابق با سفارش طراحی سایت اختصاصی پیاده سازی کند.

مزایای سفارش طراحی سایت اختصاصی به یک تیم حرفه‌ای | پرگاس

مزایای سفارش طراحی سایت اختصاصی به یک تیم حرفه‌ای

همکاری با یک تیم حرفه‌ای برای طراحی وب سایت سفارشی، مزایایی را برای شما به وجود می‌آورد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

همکاری با تیم متخصصان

ممکنه شما در طراحی اختصاصی سایت در برخی موارد دانش فنی کافی نداشته باشید. جای نگرانی وجود ندارد. وقتی که شما برای پیاده سازی طراحی وب سایت سفارشی‌تان با یک تیم متخصص کار می‌کنید، می‌توانید از مزایای دانش و تخصص آن‌ها بهره‌مند شوید.

اعضای این تیم با به‌کارگیری ابتکار و خلاقیت خود، راه حل‌های خلاقانه و هوشمندی در مورد مسائل سایت شما ارائه می‌کنند.

به علاوه، توضیحات آن‌ها در مورد نحوه اجرا و چرایی انجام یک راه حل، اطلاعات شما را در خصوص مدیریت سایت افزایش می‌دهد.

مقرون به صرفه بودن

شاید در نگاه اولیه به نظر برسد که سفارش طراحی سایت اختصاصی هزینه بیشتری دارد. اما این در واقع درست نیست، بلکه طراحی اختصاصی سایت وقتی که شما با یک تیم حرفه‌ای کار می‌کنید، خیلی هم مقرون به صرفه است.

شما باید این را در نظر بگیرید که کار با یک تیم توسعه دهنده حرفه‌ای به معنا بهره‌مندی از مزایای فنی چند برابری است.

به علاوه، هزینه‌های شما در توسعه، نگه داری و نیاز به پشتیبانی‌های آتی بسیار کمتر خواهد بود.

چابکی در عین کامل بودن

مزیت دیگر سفارش سایت اختصاصی در همکاری با یک تیم حرفه‌ای، گرفتن خروجی به موقع و در زمان مقرر است. به علاوه سفارش شما در هنگام تحویل کامل خواهد بود.

این دو ویژگی هزینه‌های پنهانی هستند که پیش از شروع همکاری خود را نشان نمی‌دهند. ولی هنگامی که شما با یک تیم حرفه‌ای مانند مجموعه پرگاس همکاری می‌کنید، خیالتان از این بابت راحت خواهد بود.

انعطاف پذیری بیشتر

در سفارش طراحی سایت اختصاصی بسیاری از مسائل در حین پیاده سازی مشخص‌تر می‌شود. به همین دلیل نیاز به ایجاد تغییرات احساس می‌شود.

اما جای نگرانی نیست. همکاری با تیم حرفه‌ای این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که تغییرات در طول پروژه را با بهترین نتیجه و در کمترین زمان و تحمیل کمترین هزینه به انجام رسانید.

مزایای سفارش طراحی سایت اختصاصی | پرگاس

مزایای سفارش طراحی سایت اختصاصی

شاید شما هم معتقد باشید که مهم‌ترین ایراد طراحی وب سایت سفارشی را می‌توان در هزینه بالای آن دانست. اما آیا سفارش دهنده طراحی سایت سفارشی فقط هزینه بیشتر نصیبش خواهد شد؟

جواب این سؤال را می‌توان با بیان مزایای سفارش طراحی اختصاصی وب سایت و پیاده سازی آن توسط یک تیم تخصصی بیان نمود.

مزایای سفارش طراحی سایت اختصاصی عبارت‌اند از:

  • هنگام سفارش طراحی اختصاصی وب سایت شما طراحی یکتا و منحصر به فردی در سایت خود خواهید داشت که با رقبا متفاوت است. این تفاوت حتماً به چشم مشتریان شما خواهد آمد.
  • سایت‌هایی که به صورت اختصاصی طراحی شده‌اند، نگه داری آسان‌تری دارند. همچنین این سایت‌ها قابلیت ارتقاء در زمان کوتاه را دارند.
  • با توجه به کدنویسی یک دست و عدم استفاده از ماژول‌هایی که توسط افراد و شرکت‌های مختلف برنامه نویسی شده‌اند، سرعت بالا آمدن سایت‌های اختصاصی بالاتر است.
  • از دیگر مزایای طراحی سایت سفارشی، عدم نیاز به پشتیبانی تا مدت‌هاست. و البته در صورت نیاز شرکت مجری به عنوان پشتیبانی کننده همواره در دسترس است.
  • پیاده سازی سایت بر مبنای اصول فنی سئو از مزیت‌های دیگر طراحی وب سایت اختصاصی است.
  • با توجه به یکتا بودن برنامه نویسی سایت‌های اختصاصی از امنیت بسیار بیشتری برخوردار بوده و به این راحتی قابل نفوذ هکرها نیستند.

طراحی سایت اختصاصی چقدر زمان می‌برد؟ | پرگاس

طراحی سایت اختصاصی چقدر زمان می‌برد؟

به طور کلی در مورد مدت زمان پیاده سازی و طراحی یک سایت اختصاصی باید ساده یا پیچیده بودن سفارش طراحی سایت اختصاصی را در نظر گرفت.

طبیعتاً هر چقدر سایت خواسته شده ساده‌تر باشد، پیاده سازی آن سریع‌تر انجام خواهد شد. ولی اگر سایت دارای خواسته‌های پیچیده باشد، پیاده سازی آن مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید.

البته همکاری با یک شرکت که همه تخصص‌های مورد نیاز را به صورت مجموعه‌ای حرفه‌ای جمع کرده باشد، قطعاً در کاهش زمان پیاده سازی تأثیر خواهد داشت.

به صورت معمول، پیاده سازی سایت‌هایی که پیچیدگی زیادی ندارند، حدود یک ماه طول می‌کشد.

مجریان فنی معمولاً هنگام کارشناسی درخواست‌های یک پروژه، یک برآورد زمانی نیز در خصوص زمان لازم برای پیاده سازی سفارش اعلام می‌کنند.

بر اساس این برآورد می‌توان به صورت تقریبی مدت زمان انتظار برای اجرای یک سایت را محاسبه کرد.

چرا قیمت‌های ارائه شده برای طراحی سایت اختصاصی تا این حد متفاوت است؟

به غیر از فهرست نیازها و درخواست‌های سفارش دهنده، عوامل دیگری در قیمت ارائه شده شرکت‌های مختلف تأثیرگذار هست.

برخی از شرکت‌ها به دلیل سابقه طولانی یا تبلیغات گسترده در این حوزه شناخته شده‌تر هستند. این شرکت‌ها معمولاً در حساب و کتاب خودشان با مشتریان هزینه برند بودنشان را نیز دریافت می‌کنند.

از جمله مشکلات این برندها اینه که معمولاً کیفیت کار تحویلی آن‌ها خیلی متمایز و برجسته نیست. و برعکس، حتی ممکنه به دلیل شلوغی و سفارش‌ها زیاد گاهی کارشان کیفیت لازم را نداشته باشد.

در طرف مقابل، قیمت‌های پایین عمدتاً، قیمت‌های پیشنهادی شرکت‌های گمنام و تازه تأسیس هست. عیب اساسی این شرکت‌ها کمبود تجربه آن‌هاست.

البته این خطر همیشه در مورد این شرکت‌ها وجود دارد که بعد از مدتی دوام نیاورده و مجبور به جمع کردن شرکت بشوند.

به همین دلیل، عاقلانه‌ترین انتخاب بررسی پیشنهادهای کارشناسی قیمت‌های شرکت‌های مختلف و مقایسه جزئیات خدماتی است که ارائه می‌دهند.

شرکت‌های با سابقه، معمولاً وقت مفصلی را برای ارائه به مشتریان خود اختصاص می‌دهند. تجربه نشان داده که هر چه گفتگو در مورد پروژه در ابتدای کار بین سفارش دهنده و مجری آن بیشتر باشد، نتیجه کار مطلوب‌تر خواهد بود.

به یاد داشته باشید که همکاری با بالاترین قیمت (برندها) به منزله قطعی بودن کیفیت نیست. و در سوی دیگر، همکاری باقیمت‌های پایین همیشه بهترین انتخاب نیست و ریسک‌های خودش را دارد.

چرا سفارش طراحی سایت اختصاصی خود را به شرکت پرگاس بسپاریم؟ | پرگاس

چرا سفارش طراحی سایت اختصاصی خود را به شرکت پرگاس بسپاریم؟

بهره‌مند شدن از بهترین کیفیت با مقرون به‌صرفه‌ترین هزینه همواره خواسته همه مشتریان هست؛ بنابراین لازمه که سفارش طراحی سایت به شرکتی داده شود که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم قیمتی مقرون به صرفه.

مجموعه پرگاس با بهره‌مندی از کادری متخصص و با تجربه، با شناخت صحیح از بازار و نیازهای مشتریان توانسته به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در این زمینه شناخته شود.

این شرکت به دنبال ارائه بهترین خدمات، با بالاترین کیفیت به مشتریان خود است. به همین دلیل همواره به مشتریان جدید توصیه می‌شود که در مورد تجربه همکاری مشتریان قبلی با پرگاس تحقیق کنند.

این شرکت افتخار دارد که مشاوره اختصاصی و رایگان به کلیه مشتریان خود ارائه نماید. همچنین برای مجموعه پرگاس با تحویل یک سایت یک پروژه تمام نخواهد شد. بلکه پشتیبانی از مشتریان همواره جزو خواسته‌های این شرکت بوده است.

برای آگاهی از خدماتی که این شرکت در خصوص سفارش طراحی سایت اختصاصی می‌تواند به شما ارائه کند، فقط کافیه همین حالا تماس بگیرید. تلفن تماس: 021-28428456

11 فکر در مورد “سفارش طراحی سایت اختصاصی چه مزیت‌هایی دارد؟

  1. هانیه شکاری گفت:

    وای ممنون از این همه اطلاعات خوبی که به رایگان در اختیار ما میزارید. منم خیلی وقته تصمیم داشتم که یه سایتی بزنم، دوستم لینک سایت شما رو برام فرستاد، خیلی از سایت و مطالبتون خوشم اومده. مرسی.

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز ، خوشحالیم که این مقاله برایتان مفید هست

  2. سعید رمضانپور گفت:

    سلام. من از دوستداران سایت شما هستم. چند دفعه ازتون مشاوره گرفتم. متاسفانه نتوتستم همکارم رو راضی کنم که سایت و کارهای طراحیش رو به شما بسپاریم. ممکنه یک جلسه حضوری با همکارم با شما داشته باشم؟

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست برای اطلاعات بیشتر با شماره 28428456 تماس بگیرید

  3. گلاره مرتضویی گفت:

    این اولین تجربه همکاری بنده با شماست، ایشالا که ما هم مثل بقیه یک سایت محشر تحویل بگیریم.
    دستتون درد نکنه.

    1. آوات سبحانی گفت:

      سلام، لطفا سایتت رو که تحویل گرفتی به ما هم معرفی کن می خوام ببینم چطوری در اومده؟

  4. سیامک عواطف گفت:

    سلام،ممکنه سایت وردپرسی من رو کاملا برسی کنید و ایرادات فنیش رو هم بر طرف کنید، چقدر هم هزینه ش میشه؟

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۸۴۲۸۴۵۶ تماس بگیرید

  5. ایمان بهشتی گفت:

    سلام، کاش یه کادری هم میذاشتید و قیمت قالبها و سایتهای نمونه ایی که طراحی کردید رو با قیمتشون می نوشتید که بهتر قیمتش بیاد دستمون.

  6. احمدوند گفت:

    سلام. منم یک سایت فروشگاهی می خوام و نیاز به یک مشاوره دارم، هنوز نمی دونم که سایتم اختصاصی باشه یا وردپرسی

  7. خلیل پاپاسی گفت:

    ما ها که نمی خوایم موشک هوا کنیم، سایت قالب اماده برای من یکی کفایت می کنه،یه کار ارزون و ساده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *