مقالات طراحی سایت, مقالات کسب و کار

کسب درآمد با طراحی سایت خبری; تکنیک‌ها و روش‌ها

همه ما از نقش مهم سایت­‌های خبری در کسب اطلاعات مهم و به­‌روز در همه زمینه­‌ها مطلع هستیم. هر سوالی که برایمان پیش می­‌آید، برای یافتن پاسخ آن، پس از جست‌­وجو در گوگل وارد سایت‌­های خبری می­‌شویم. تعداد این گونه سایت‌­ها بسیار زیاد و رو به افزایش می‌باشد.

اما آیا تعدد و تنوع در سایت‌­های خبری بدان معناست که دیگر کسب درآمد با طراحی سایت خبری ممکن نیست؟ آیا هنوز هستند افرادی که قصد راه اندازی سایت­‌های خبری را داشته باشند؟ نکات مهم در طراحی خوب سایت‌­های خبری چیست؟

برای پاسخ به این سوالات با ادامه این مقاله، با ما همراه باشید.

چرا کسب درآمد با طراحی سایت خبری؟

برخی از نکاتی که منجر به درآمدزا بودن سایت‌های خبری می‌شود به شرح زیر است:

این بازار اشباع شدنی نیست!

سایت خبری باید همیشه به­‌روز باشد. خبر هم مثل نان، داغش خوب است! خبر دست چندم و قدیمی که به درد مطالعه نمی‌­خورد!

امروزه سرعت رشد علوم و موضوعات مختلف آنقدر بالاست که اگر خبر یا محتوای سایت خبری جدید نباشد، به خواننده اطلاعات غلط می­‌دهد.

همچنین گاهی یک خبر یا موضوع به حدی مهم هست که بین سایت­‌های خبری مختلف رقابت برای زودتر منتشر کردن اطلاعات تازه بالا می‌­گیرد!

بنابراین هرقدر که تعداد سایت‌­های خبری زیاد باشد، باز هم برای پوشش این حجم از اطلاعات که با این میزان سرعت در حال تغییر و تحول هستند، کافی نیست!

بازار کار برای طراحان سایت­‌های خبری اشباع شدنی نیست! | پرگاس

پس با خیال راحت می­‌توانید به این مسابقه سرعت در اشتراک­‌گذاری اطلاعات بپیوندید و کسب درآمد با طراحی سایت خبری را شروع کنید چرا که این بازار اشباع شدنی نیست!

دست طراح برای انتخاب موضوع باز است!

تنوع موضوعات سایت­‌های خبری به حدی بالاست که تعداد آنها از شمارش خارج است! یک طراح سایت زرنگ کسی است که سایت خبری با محتوای جدید و گیرا راه بیندازد.

کمتر بودن رقیب در یک موضوع خاص معادل موفق‌­تر بودن سایت خبری است. البته اگر بتوانید در موضوعات پرطرفدار نیز با ارائه اطلاعات معتبر اما کمتر دیده شده مانور بدهید، باز هم موفقیت و سودآوری از آن شماست.

پیدا کردن موضوع کمتر بررسی شده توسط سایت­‌های خبری سخت است. به همان میزان داشتن برگ برنده در موضوعات پرطرفدار نیز سخت و نیازمند تلاش است. اما اگر بتوانید وارد هرکدام از این موضوعات شوید، در کسب درآمد با طراحی سایت خبری موفق خواهید بود.

سادگی طراحی و وجود نمونه کارهای زیاد

یافتن سایت­‌های خبری موفق با تعداد بازدیدکننده زیاد، سخت نیست. به الگوی نوشتن و اصول طراحی این سایت­‌ها دقت کنید و از آنها برای کسب درآمد با طراحی سایت خبری خود ایده بگیرید!

طراحی خوب، منبع درآمد ماندگار!

خوب و قوی طراحی کنید تا جایی بین طراحان سایت موفق پیدا کنید. از باگ­های سایت‌­های خبری موجود درس بگیرید و با استفاده از ابزار و روش‌های مرسوم در طراحی این سایت‌­ها، مهارت­های‌تان را رشد دهید تا برای مشتریان سایت­‌های خبری معروف و قابل اعتماد شوید.

سپس منتظر سیل سفارش­‌ها از سمت مشتریان مختلف باشید و با خیال راحت روی کسب درآمد با طراحی سایت خبری حساب کنید!

مستقل از مکان

طراحان سایت نگران رفت‌­وآمد به محل کار، سرایت ویروس کرونا، آلودگی هوا، گرانی بنزین، برفی یا بارانی بودن سطح جاده­‌ها و هزاران مورد دیگر نیستند. پس در مکانی آرام و دور از استرس­‌ها بنشینید و با آسودگی خیال به طراحی سایت خبری بپردازید.

چطور یک سایت خبری خوب طراحی کنیم؟

کسب درآمد با طراحی سایت خبری بسیار ساده می‌باشد به شرطی که تمام اصول مربوط به یک طراحی موفق و پربازده را مورد توجه قرار دهید.

طراحی سایت خبری با طراحی سایت تبلیغاتی فرق دارد!

در سایت­‌های خبری قرار نیست چیزی فروخته شود! طراحی سایت خبری باید به ثبت‌­نام مشتریان برای دریافت ایمیل، کلیک کردن آنها روی لینک­‌های داخلی سایت و به طور کلی افزایش درآمد تبلیغاتی از طریق آن سایت منجر شود.

طراحی خوب سایت خبری منجر به ماندن بازدیدکنندگان در سایت و کسب درآمد می­‌شود. | پرگاس

استفاده از قالب­‌های پیچیده را فراموش کنید!

قالب و پیکربندی سایت خبری باید ساده و روان باشد و بازدیدکنندگان دچار سردرگمی نشوند. آنها باید بتوانند محتوای مورد نظرشان را در زمان کوتاه پیدا کنند. پس حتماً سادگی منوی راهنمای سایت را در نظر داشته باشید.

طراحی ریسپانسیو

اکثر بازدیدکنندگان سایت­‌های خبری از طریق تلفن همراه هوشمند وارد سایت می‌­شوند. فراموش نکنید که طراحی ریسپانسیو به ماندن این افراد در سایت شما کمک می­‌کند.

انتخاب رنگ

در اکثر سایت­‌های خبری رنگ پس زمینه سفید و رنگ کلمات مشکی است. البته اختیار انتخاب رنگ با خودتان است. اما علت اینکه در اغلب سایت­‌های خبری از این دو رنگ استفاده شده است، سادگی مطالعه است.

از تصاویر بزرگ و اشغال کننده فضا در صفحه اصلی استفاده نشود!

اگر صفحه اصلی سایت خبری شلوغ باشد، توجه بازدیدکننده از محتوای مورد نظر دور شده و کارآیی سایت پایین می­‌آید. پس سعی کنید طراحی سایت خبری را تا حد امکان ساده و گویا انجام دهید تا برای شما درآمدزا باشد.

چند سایت خبری موفق با طراحی خوب

سایت خبری Time

این سایت خبری خوانا و ریسپانسیو است. در این سایت اخبار و مطالب ویژه در سمت چپ و عناوین جدید در سمت راست نشان داده می­‌شوند. روشی فوق­‌العاده برای هماهنگ­‌سازی فضای سایت!

نکته مهم در طراحی سایت خبری Time این است که بدون اینکه موجب سردرگمی مراجعین شود، قسمت­‌های مختلف سایت را در دیدرس آنها قرار می‌­دهد!

سایت National Geographic

علت معروفیت و محبوبیت National Geographic نه تنها ناشی از عکس‌­های خوب و باکیفیت، بلکه حاصل سایت خبری روان و گویای آنها است.

سادگی در طراحی و استفاده از عکس­‌های واضح و فونت­‌های خوانا از جمله کلیدهای موفقیت این سایت است.

سایت Road & Track

این سایت خبری در بین علاقمندان به خودرو بسیار محبوب است. چرا که در آن علاوه بر محتوای قوی از عکس‌­های خارق‌­العاده، منوی راهنمای سایت ساکن و طراحی ریسپانسیو نیز استفاده شده است.

استفاده از تصاویر زیبا، منوی راهنمای سایت ساکن و طراحی ریسپانسیو در سایت خبری | پرگاس

کسب درآمد با طراحی سایت خبری شدنی است!

اگر هنوز درخصوص درآمدزا بودن طراحی سایت­‌های خبری تردید دارید، خبر خوش برای شما این است که بازار کار این طراحی‌­ها روز به روز داغ‌­تر می‌­شود.

با وجود حجم بالای اخبار و اطلاعاتی که در هر شبانه‌­روز ایجاد و منتقل می­‌شود، در این حوزه خبری از بیکاری نیست! از طراحی سایت گرفته تا تولید محتوا و جذب مشتری، گاهی برای رسیدن به سایت خبری ایده‌­آل به یک تیم از طراحان حرفه­‌ای نیاز است!

با طراحی ساده، استفاده از امکانات روز، به کارگیری خلاقیت و درک رمزهای موفقیت سایت­‌های معتبر، سایت خبری خود را طراحی و با استفاده از آن کسب درآمد کنید.

11 فکر در مورد “کسب درآمد با طراحی سایت خبری; تکنیک‌ها و روش‌ها

  1. هادی نصرتی گفت:

    درود بر شما وقت بخیر
    ابتدا از متن زیبا و اطلاعاتی که در مجموعه پرگاس به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می دهید تشکر کنم.
    بنده حدود سالی هست که به صورت تخصصی در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنم و سئو سایت رو به 4 بخش از نظر خودم دسته بندی میکنم.
    1- تولید و سئو محتوا
    2- ساخت بک لینک
    3- سورس سایت و بخش تکنیکال سئو
    4- گوگل سرچ کنسول
    و خیلی بخش بندی سئو رو به صورت off و on page درست نمیدانم چرا که دوستانی که تازه وارد این حوزه از دیجیتال مارکتینگ میشوند را سردرگم میکند و همیشه چالشی با خود دارند که کدام فعالیت در پروسه سئو مربوط سئو داخلی و کدام مربوط به سئو خارجی میباشد.
    خوشحال میشوم نظرتون رو درمورد این نوع بخش بندی بفرمایند.

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز، این مقاله رو مطالعه کنید
      https://pergasco.com/blog/seo/seo-tricks/

  2. کامران قبادی گفت:

    عجب نکات ریز و ارزنده ایی، من خودم سئو کار هستم اما هنوز به صورت شخصی و حرفه ایی وارد این کار نشده ام.ایشالا من هم به زودی یه سایتی مثل سایت شما بزنم.

  3. شیوا نجوا روش گفت:

    چقدر عالی بود. من از طریق همسرم با سایت شما آشنا شدم. خیلی حجم اطلاعات برای من زیاد و عالیه. دستتون درد نکنه.

  4. فرشته کمالی گفت:

    سایت خبری به منظور جذب تبلیغات کلیکی و بنری و ریپورتاژ اگهی اینا به وجود میان دیگه درسته؟

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیر ، یکی از کاربردهاش این مورد هست

  5. حسن صباح گفت:

    یه سایت پنجاه میلیون تومان؟ مگه قراره اون سایته چیکار کنه؟؟!

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز، امکانات و ویژگی های یک سایت و زمان راه اندازی سایت از جمله مواردی هستند که بروی هزینه تاثیرگذار هستند

  6. سحر بکتاش گفت:

    من خیلی دوست دارم که یه سایت داشته باشم اما شوهرم اجازه نمیده، من موندم و حسرت نداشته هام.

  7. رونده خلیلی گفت:

    من هنوز نمی دونم این سایتهای خبری که محصولی رو نمی فروشن، از کجا پس کسب درامد می کنن؟

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز، از طریق تبلیغات، ریپورتاژ و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *