مقالات طراحی سایت, مقالات کسب و کار

کسب درآمد با طراحی سایت تبلیغاتی; مزایا و ویژگی‌های متعدد

امروزه تبلیغات یکی از ارکان مهم در تمامی کسب و کارها می‌باشد. فرض کنید فردی به تازگی وارد صنف تولیدکنندگان مواد شوینده شده است و قصد دارد بین رقبای خود به اسم و رسمی برسد. آیا بدون انجام تبلیغات می‌­تواند معروف شود؟

یکی از روش‌­های مطمئن برای تبلیغ محصولات، بکارگیری از سایت­‌های تبلیغاتی هست. صاحبین مشاغل مختلف نیز به خوبی از این امر مطلع هستند. به همین دلیل هست که در دنیای امروزی بازار کار برای طراحان سایت­‌های تبلیغاتی بسیار داغ می‌باشد.

اگر طراح سایت هستید و قصد کسب درآمد با طراحی سایت تبلیغاتی را دارید، با ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای کسب درآمد با طراحی سایت تبلیغاتی

کسب درآمد با طراحی سایت تبلیغاتی به دلیل مزایای متعددی که دارد مورد توجه طراحان سایت در سراسر دنیا قرار گرفته است.

سادگی طراحی

با پیشرفت تکنولوژی، تنوع در سایت­‌های تبلیغاتی داخلی و خارجی به حدی زیاد می‌باشد که می­‌توانید با گشت زدن در بین آنها به سادگی از آنها ایده بگیرید.

سپس کافیست تا این ایده­‌ها را با خلاقیت و تخصصی که طراحی­‌های به روز دنیا می­‌طلبند، ادغام کنید و به سادگی یک سایت تبلیغاتی عالی بسازید!

در خانه طراحی کنید!

یکی از کارهایی که نیاز به حضور در محل کار ندارد، طراحی سایت می‌باشد. پس برای کسب درآمد با طراحی سایت تبلیغاتی می‌­توانید با خیال راحت در منزل بنشینید، چای بنوشید و به طراحی سایت‌تان برسید!

جذاب و سرگرم کننده برای طراحان!

طراحی سایت‌­های تبلیغاتی به دلیل متنوع بودن محصولات و سفارش‌­های مشتریان جذاب و سرگرم کننده می‌باشد. در طراحی سایت خود از تصاویر و انیمیشن­‌های گیرا استفاده کنید. این امر باعث می‌شود علاوه بر جلب نظر مخاطبان سایت، از یکنواختی فضای طراحی سایت خسته نشوید!

مطمئن و همیشگی

آیا ممکن هست در دنیای امروزی زمانی برسد که دیگر از اینترنت و فضای مجازی استفاده نکنیم؟ این امر ممکن نیست! امروزه زندگی بدون اینترنت بسیار سخت و مشکل هست.

پس همانطور که استفاده از اینترنت و فضای مجازی رو به افزایش هست، کسب درآمد با سایت تبلیغاتی نیز همیشه امکان پذیر می‌باشد.

چون دیجیتال مارکتینگ یکی از بخش‌­های اصلی و جدایی ناپذیر مشاغل مختلف می‌باشد. تعداد متقاضیان سایت‌­های تبلیغاتی و کسب درآمد از طریق طراحی این سایت­‌ها نیز روز به روز بیشتر می­‌شود.

آنچه که برای کسب درآمد با طراحی سایت تبلیغاتی باید بدانید!

برای طراحی سایت تبلیغاتی باید تمام تلاش خود را به کار ببندید. زیرا این طراحی چه برای تبلیغات برای حرفه خودتان باشد چه برای محصولات مشتریان، نشان دهنده تخصص و توان شما در طراحی سایت می‌باشد.

وقتی یک بازدیدکننده برای دریافت خدمات یا محصولات وارد سایت شما می­‌شود، اگر سایت را به خوبی طراحی کرده باشید، به احتمال زیاد آن بازدیدکننده تبدیل به مشتری می‌­شود!

اگر سایت تبلیغاتی شما کاربر پسند (user friendly) و ریسپانسیو باشد، موجب افزایش درآمد هم برای شما و هم برای صاحب محصولات مورد تبلیغ می­‌شود. ضمناً سئوی سایت را فراموش نکنید.

مثال­هایی از شرکت­‌های موفق در زمینه طراحی سایت­های تبلیغاتی

شرکت eDesign

eDesign یکی از بهترین کمپانی‌های طراحی سایت­‌های تبلیغاتی در دنیا هست، که از شرکت‌­های طراحی سایت کوچک و بزرگ در سراسر دنیا تشکیل شده است.

طراحی­‌های نوآورانه eDesign بر جلب توجه مشتریان و گرفتن بهترین نتایج متمرکز هست. هر پروژه در این کمپانی با تحقیقات وسیع در مورد بازار هدف محصولات مورد نظر برای تبلیغات شروع می‌شود. سپس با طرح ریزی استراتژیک، تفکر خلاقانه و اجرای حرفه­‌ا‌ی ادامه می­‌یابد.

به شعار اصلی eDesign که در صفحه اصلی سایت قرار دارد توجه کنید: جرقه‌­های تخیل مسیر طراحی را روشن می­کند!

شرکت Beyond

Beyond نیز از جمله شرکت­‌هایی هست به شدت در کسب درآمد با طراحی سایت تبلیغاتی موفق می‌باشد. وب­سایت آن ساده، رنگی و دارای یک پیام مشخص می‌باشد: Beyond یک شرکت طراحی سایت است.

هنگامی که یک بازدیدکننده وارد صفحه اصلی سایت Beyond می‌­شود، اشکال هندسی و رنگارنگ موجود در این صفحه چشمان او را می­‌ربایند!

همچنین با شعار و نکته اصلی Beyond مواجه می­‌شود. که خود جنبه تبلیغاتی برای آن محسوب می‌­شود: نام شرکت ما برگرفته از 100 شرکت طراحی سایت حرفه­‌ای است؛ تصور کنید که همکاری ما منجر به خلق چه آثاری می‌­شود!

شرکت Blue Fountain Media

کمپانی دیگری که در زمینه طراحی سایت­‌های تبلیغاتی فعالیت می­‌کند و در این زمینه به درآمدزایی رسیده است، Blue Fountain Media است.

این شرکت در طراحی سایت خود یک کار جدید انجام داده است! عکسی از آدرس شرکت را در دید بازدیدکنندگان سایت قرار داده و کار مراجعه به شرکت را بسیار آسان کرده است.

پیغامی که این طراحی برای مشتریان دارد بسیار هوشمندانه می‌باشد: گیرایی در عین حال سادگی!

نمونه‌­ای از یک طراحی سایت تبلیغاتی موفق: ساده اما گیرا! | پرگاس

پیغام دیگری که در صفحه اصلی این سایت به مخاطب منتقل می‌شود:

تخیل و تکنولوژی را با هم ادغام می­‌کنیم تا به رشد برندها در عصر دیجیتال کمک کنیم!

شرکت Momentum

شعارش جلب مشتری و بازدیدکننده بدون کلافه شدن هست! مفهوم این شعار اینه که طراحی‌­های ساده و مینیمالیست بودن می­‌توانند جذاب باشند.

Momentum به برندها کمک می­‌کند تا از آنچه مشتریان آنها به آن می‌­اندیشند و تقاضا می­‌کنند، مطلع شوند. ضمناً طراحی‌­های خود را بر اساس این برآوردها انجام می‌­دهند.

اگر طراح سایت هستید، شرکت­‌هایی که به عنوان مثال مطرح کردیم و سایر افراد و شرکت‌­های موفق طراح سایت‌­های تبلیغاتی برای شما به منزله کلاس‌­های درسی هستند!

مثلاً سادگی در کاربری سایت، نوآوری در طراحی، شناخت مشتری و بازار هدف محصولات، تخصص در کار و زیبایی­‌شناسی از جمله نکات مهم هستند. این نکات برای تمام طراحان سایت­‌های تبلیغاتی اولویت محسوب می‌­شوند.

پس اگر قصد کسب درآمد با طراحی سایت تبلیغاتی را دارید، توصیه ما به شما اینه که پیش از شروع، حتماً سایت­‌ها و نمونه کارهای طراحان موفق را بررسی و نکات و خط مشی آنها را به خاطر بسپارید!

کلام آخر

امروزه با اینترنتی شدن بسیاری از عرصه‌­های خرید و فروش کالاها و خدمات، متقاضیان سایت­‌های تبلیغاتی رو به افزایش است.

طراحی سایت­‌های تبلیغاتی کاری ظریف و نیازمند شناخت دقیق همه ابزار و نکات مهم برای این گونه سایت­‌ها هست. فراگیری و به کار بردن همین نکات، طراحی سایت‌­های تبلیغاتی را برای طراحان سایت جذاب و مهیج می‌­کند.

اگر قصد کسب درآمد با طراحی سایت تبلیغاتی را دارید، خلاقیت، تخصص و ایده گرفتن از نمونه کارهای طراحان موفق مسلماً از شما، یک طراح موفق خواهد ساخت.

9 فکر در مورد “کسب درآمد با طراحی سایت تبلیغاتی; مزایا و ویژگی‌های متعدد

  1. صادق رستم زاده گفت:

    سلام و درود.
    بنده با همکارم یه تیم درست کردیم و قصد داریم یک سایت تخفیفی بزنیم، مثل سایتهایی که کد تخفیف اینا میدن، آیا سایت ما هم مثل همین سایتهای تبلیغاتی خواهد بود و اینکه چقدر هزینه بر میداره؟

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز، لطفا با شماره تلفن ۲۸۴۲۸۴۵۶ تماس بگیرید

  2. ریپورتاژ تبلیغات گفت:

    خییلی مقاله مفیدی بود. منم یک سایت تبلیغاتی دارم که هر کسی بخواد می تونه بیاد و داخل سایتم رپورتاژ آگهی رایگان ثبت کنه.

  3. منیره شفقی زاده گفت:

    سلام. از مشاوره رایگانتون واقعا سپاس گذارم، صبر و حوصله تون قابل تقدیره، ایشالا که حتما با شما همکاری خواهم داشت.

    1. نرگس رشیدپور گفت:

      روز پنج شنبه تون به خیر، من یک سایت تخیفی نیاز دارم که فکر کنم قالبش همین قالب سایتهای تبلیغاتی میشه.
      ممنون میشم راهنمایی کنید.

  4. سهیل شاهسون گفت:

    سلام. من یه سایت دارم که رنک پیجش 35 هست، اگه ریپورتاژ دائمی داخل سایتم بگیرم، چقدر هزینه بگیرم خوبه؟ اسپم اسکور سایتم هم 4 هست.

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۸۴۲۸۴۵۶ تماس بگیرید

  5. ادریس یعقوبی گفت:

    سلام.من سایت تبلیغاتی دارم، در مورد لوگو شما رو معرفی کردن،اگه اشتباه نکنم گفتن که لوگوی مناسب هم طراحی می کنید.

  6. شربتی از رشت گفت:

    من مدتهاست دارم فکر می کنم که به ازای دعوت از دوستان به سایت و اپلیکیشنم چه هدایایی بدم که به صرفه و قابل توجه باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *