مقالات سئو و بهینه سازی

تعرفه طراحی سایت اختصاصی و لیست قیمت سایت سفارشی

به عنوان کسی که می‌خواهد یک سایت اختصاصی راه اندازی کند، احتمالاً یکی از دغدغه‌های اصلی شما، تعرفه طراحی سایت اختصاصی است.

اما واقعیت اینه که بیان تعرفه طراحی سایت خیلی هم آسان نیست. برای بیان تعرفه لازم است که هزینه طراحی سایت اختصاصی محاسبه شود.

به عنوان مثال، این هزینه به میزان برنامه نویسی و زمانی که برای طراحی صفحات مختلف سایت صرف می‌شود، بستگی دارد. هر چه سایت کد نویسی اختصاصی بیشتری داشته باشد قیمت طراحی سایت اختصاصی بالاتر خواهد بود.

بنابراین، هزینه طراحی سایت سفارشی به سفارش و خواسته سفارش دهنده بستگی دارد. و از پیش نمی‌توان یک مقدار ثابت و مشخص را به عنوان تعرفه طراحی سایت سفارشی اعلام کرد.

از سوی دیگر ممکنه برخی سفارش دهندگان به دنبال دانستن تعرفه طراحی سایت اختصاصی سال 1400 باشند. به همین دلیل در بین شرکت‌های مختلف به دنبال گرفتن قیمت هستند.

در همین رابطه بخوانید: مزایای طراحی سایت اختصاصی بهمراه بررسی دقیق و معایب

این افراد به دنبال پیدا کردن پایین‌ترین قیمت برای عقد قرارداد و همکاری هستند. اما کسانی که در این حوزه تجربه دارند، نکته دیگری را به عنوان شاخص بستن قرارداد یا شروع همکاری در نظر می‌گیرند.

این افراد معتقدند که هرچند در یک همکاری باید تا جای ممکن از هزینه‌ها کاسته شود، ولی همیشه قیمت پایین به معنای بهترین کار نیست. چرا که گاهی قیمت پایین باعث کاهش کیفیت کار خواهد شد.

این مسئله به خصوص در نگه داری سایت، بیشتر خسارت‌های خود را نشان خواهد داد. جایی که سفارش دهنده مجبور خواهد شد برای رفع نواقص، چند برابر هزینه اولیه را بپردازد.

نحوه محاسبه تعرفه طراحی سایت اختصاصی (قیمت طراحی سایت اختصاصی) | پرگاس

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم، پیش از هرگونه اقدامی از یک مجموعه امین و کاربلد مانند پرگاس مشاوره بگیرید. به علاوه شما حتماً متوجه خواهید شد که تعرفه طراحی سایت سفارشی در این شرکت بسیار منصفانه و مناسب هست.

نحوه محاسبه تعرفه طراحی سایت اختصاصی (قیمت طراحی سایت اختصاصی)

همان طور که در مقدمه این راهنما ذکر شد، مشخص کردن هزینه طراحی سایت اختصاصی، صرفاً با بررسی نیازها و خواسته‌های سفارش دهنده قابل تعیین خواهد بود.

به همین دلیل روش کار برای مشخص کردن قیمت طراحی سایت اختصاصی به این صورته که ابتدا سفارش دهنده درخواست خود را به شرکت مجری اعلام می‌کند.

شرکت مجری بررسی‌های اولیه را انجام می‌دهد. سپس جلسه‌ای مشترک با حضور سفارش دهنده و مجری فنی برگزار شده و به صورت دقیق خواسته‌های سفارش دهنده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در طی این جلسه، به صورت دقیق خواسته‌های سفارش دهنده ثبت شده و البته اگر نیاز به مشاوره یا پیشنهاد تکمیلی در مورد نیازها وجود داشته باشد، به وی اعلام می‌شود.

بعد از این جلسه، تیم فنی نسبت به برآورد میزان کدنویسی مورد نیاز و زمان انجام پروژه اقدام می‌کنند. قیمت یا تعرفه طراحی سایت اختصاصی بر مبنای همین برآورد به سفارش دهنده اعلام می‌شود.

در طراحی سایت اختصاصی چگونه هزینه‌های خود را مدیریت کنیم؟ | پرگاس

در طراحی سایت اختصاصی چگونه هزینه‌های خود را مدیریت کنیم؟

باید توجه داشت که در طی این مراحل 2 بخش از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

اول اینکه سفارش دهنده باید دقیقاً بداند که از سایت خود چه توقعی دارد. نیازهایش چیست؟ و نیاز دارد که سایتش چه کیفیتی‌هایی داشته باشد.

اگر شما سفارش دهنده هستید و در این زمینه تجربه کافی ندارید، حتماً از کسانی که در این زمینه خبره هستند، مشورت بگیرید.

ممکنه شما امکاناتی را برای سایت خود سفارش بدهید، و پیاده سازی آن هزینه زیادی را به شما تحمیل کند ولی در نهایت آن ویژگی و امکانات واقعاً در سایت شما کارایی لازم را نداشته باشد.

نکته دوم اینکه، بعد از مشخص شدن میزان کار، بهتره از مجری فنی بخواهید که به تفکیک امکانات درخواست شده، قیمت را به شما ارائه کند. این کار به شما کمک می‌کند تا در صورت نیاز بتوانید در بین نیازهای خود اولویت بندی کنید.

علاوه بر دو موردی که ذکر شد، به عنوان یک سفارش دهنده شما باید در انتخاب مجری دقت زیادی داشته باشید. تجربه نشان داده که قیمت‌های پایین عموماً دام‌هایی هستند که شما را گرفتار می‌کنند.

فاکتورهای انتخاب بهترین شرکت برای پیاده سازی سایت اختصاصی | پرگاس

فاکتورهای انتخاب بهترین شرکت برای پیاده سازی سایت اختصاصی

کاملاً واضح است که تنها مجموعه‌هایی که قصد پیشرفت از طریق اینترنت و استفاده از مزایای سئو دارند، اقدام به طراحی سایت اختصاصی می کنند. تعرفه طراحی سایت اختصاصی نباید این هدف را تحت الشعاع قرار دهد.

داشتن یک سایت با طراحی اختصاصی باعث تمایز شما در بین رقبا و بیشتر شدن احتمال دیده شدن سایت شما می‌شود. بیشتر دیده شدن می‌تواند به معنای موفقیت و پیشرفت در کسب و کار شما باشد.

اما سفارش طراحی سایت اختصاصی را باید به چه مجموعه ای سپرد؟

در انتخاب مجری برای پیاده سازی سایت اختصاصی، شما باید به این ویژگی‌ها در شرکت‌های مختلف دقت کنید:

  • شهرت و اعتبار شرکت مورد نظر را بررسی کنید. صرفاً سراغ شرکت‌هایی بروید که ثبت شده و آدرس مشخص و معتبر دارند.
  • به سایت شرکت مراجعه کنید. سایت یک شرکت نشان دهنده چهره آن شرکت است. تکنولوژی‌های فنی به کار رفته و نحوه مواجهه با مشتریان در سایت، خیلی چیزها را به شما نشان خواهد داد.
  • نمونه کارهای شرکت را که معمولاً در سایت بیان شده را بررسی کنید. مخصوصاً نمونه کارهایی که به موضوع سایت شما نزدیک هستند.
  • به طراحی رابط کاربری در نمونه کارهای شرکت دقت کنید. ببینید که آیا همه چیز در سر جای خودش قرار دارد؟ و کاربران مبتدی به آسانی می‌توانند از آن سایت‌ها استفاده کنند؟
  • بررسی کنید که آیا شرکت در همه تخصص‌های لازم در طراحی سایت، نیروی متخصص دارد؟
  • اگر می‌توانید با برخی از مشتریان شرکت تماس بگیرید و در مورد تجربه همکاری‌شان با این شرکت بپرسید. می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی در مورد این شرکت جستجو و تحقیق کنید.
  • به نحوه تعامل شرکت با مشتری و تقید آن‌ها به اصول و پشتیبانی از مشتریان دقت کنید.

ما در مجموعه شرکت پرگاس خیالمان از این بابت کاملاً راحت هست. توصیه می‌کنیم که حتماً پیش از ورود به همکاری، در مورد ما تحقیق کنید.

در همین رابطه بخوانید: چرا باید سفارش طراحی سایت فروشگاهی را به پرگاس بسپاریم؟

چرا باید از طراحی سایت اختصاصی با قیمت پایین صرف نظر کرد؟ | پرگاس

چرا باید از طراحی سایت اختصاصی با قیمت پایین صرف نظر کرد؟

حتماً تا اینجا متوجه شده‌اید که تعرفه طراحی سایت اختصاصی مسئله‌ای پیچیده است. به همین دلیل شرکت‌هایی که قیمت طراحی سایت اختصاصی خیلی پایین به شما پیشنهاد می‌کنند، ممکنه  شما را به دردسرهای بزرگی بیندازند.

گاهی علت پایین بودن هزینه طراحی سایت اختصاصی، کپی کردن کدهای نوشته شده برای مشتریان قبلی است.

گاهی علت پایین بودن قیمت طراحی سایت اختصاصی، عدم اشراف و اطلاع کامل شرکت پیشنهاد دهنده در مورد ابعاد مختلف کار هست. این شرکت‌ها عمدتاً در میانه راه متوجه خطای خود شده و خواستار افزایش مبلغ قرارداد می‌شوند.

گاهی علت پایین بودن تعرفه طراحی سایت سفارشی، کم تجربه بودن شرکت پیشنهاد دهنده و تلاش برای ایجاد رزومه کاری است. گر چه حمایت از شرکت‌های نوپا کاری ارزشمند است، اما باید ریسک‌های موجود در آن را نیز پذیرفت.

به غیر از موارد ذکر شده علت پایین بودن هزینه طراحی سایت سفارشی می‌تواند مسائل دیگری باشد. اما این مسائل هر چه که باشند، در نهایت شما را گرفتار خواهند کرد.

طراحی سایت اختصاصی یا استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای متن باز؟ | پرگاس

طراحی سایت اختصاصی یا استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای متن باز (سایت‌های آماده)؟

پیش از این در مقاله دیگری در خصوص مناسب بودن نوشتن یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای متن باز توضیح مفصل داده‌ایم.

اما نکته‌ای که در این جا لازمه که در مورد آن صحبت شود اینه که – همان طور که در مقاله مزبور ذکر شد – یکی از مواردی که طراحی سایت اختصاصی با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی توصیه می‌شود، برای کسانی است که می‌خواهند کسب و کار بزرگی داشته باشند.

کسانی که اندیشه‌های بزرگ دارند و علاقه مند به ایجاد کسب و کارهای بزرگ با بازدهی و درآمد بالا هستند، باید به این نکته توجه داشته باشند که داشتن یک سایت با طراحی اختصاصی – علی رغم تعرفه طراحی سایت اختصاصی – می‌تواند در موفقیت آن‌ها نقش مهمی داشته باشد.

در همین رابطه بخوانید: معرفی ویژگی‌ها و امکانات فروشگاه آنلاین دیجی کالا

هر چند قیمت طراحی سایت اختصاصی بسیار بیشتر از طراحی آن با قالب های متن باز هست، اما یکتا و منحصر به فرد بودن، می تواند باعث جذب کاربران بیشتر به سایت شما شود.

اگر سایت شما طراحی درستی داشته باشد، این کاربر بیشتر را حتماً می‌توانید به مشتری تبدیل کنید. البته لازمه این بهتر بودن داشتن طراحی کاربردپذیر در سایت و تمرکز بر روی سئو در سایت است.

شما از این طریق حتماً خواهید توانست به رؤیای خود دست یابید؛ بنابراین، نگران هزینه‌ای که متحمل می‌شوید نباشید. این هزینه را به عنوان سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

در طراحی سایت اختصاصی چگونه هزینه‌های خود را مدیریت کنیم؟ | پرگاس

نکته آخر این که، شرکت پرگاس به عنوان شرکتی با سابقه، به روز و بهره‌مند از کادر متخصص آمادگی دارد تا با بهترین تعرفه طراحی سایت اختصاصی سال 1400 این خدمات را برای شما به انجام برساند.

گرفتن مشاوره از شرکت رایگان هست؛ لذا همین حالا با شماره 021-28428456 تماس بگیرید.

9 فکر در مورد “تعرفه طراحی سایت اختصاصی و لیست قیمت سایت سفارشی

  1. شیرین توکلی گفت:

    برای داشتن یه اپایکیشن باید قبلش حتما یه سایت هم داشت درسته؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید، من خودم ناخن کار هستم و یه سری ایده ها برای کارم دارم نمی دونم چطور و از کجا شروع کنم.

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز، برای داشتن اپلیکیشن لزوما نیاز به داشتن سایت نیست ولی بودنش باعث میشود مشتریان بیشتری شما را از طریق موتور جستجوی گوگل پیدا کنند.

  2. ساره سنندجی گفت:

    ممکنه بفرمایید که ایا امکانش هست که با شرایط اقساطی هم، برامون سایت و اپلیکیشن اختصاصی طراحی کنید؟

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست برای اطلاعات بیشتر با شماره 28428456 تماس بگیرید

  3. زیبا علیجانی گفت:

    سلام، من سایتم اختصاصی هست و می خواستم فقط یه تغییراتی بدم، لطفا راهنمایی کنید که چقدر هزینه ش میشه.
    تغیرات هم برای طراحی صفحات اختصاصیش هست.

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز لطفا با شماره 28428456 تماس بگیرید

  4. سیلوا گوهر اندیش گفت:

    سلام و درود. یکی از بهترین سایتها که در مرورگرم بوک مارک کرده ام. هر روز به مقالاتتون سر میزنم، بسیار کامل و آموزنده.

  5. بهنام خالدی گفت:

    چقدرمطالبتون عالی و توضیحاتتون به زبان ساده و قابل فهم برای منه.یه سایتی رفتم هیچی نفهمیدم، انگار مطالبش رو داشتی از گوگل ترنسلیت می خوندی.

  6. غنچه پوریانفر گفت:

    پس کو این لیست تعرفه، هر سایتی که باز می کنیم این طوریه!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *