مقالات طراحی سایت, مقالات کسب و کار

خرید سایت پزشکی; بهترین شرکت طراحی سایت برای راه اندازی وبسایت پزشکان

یکی از راه‌های سریع راه اندازی یک وب‌سایت پزشکان، خرید سایت پزشکی آماده هست. بیشتر افرادی اقدام به سفارش وب‌سایت پزشکی آماده می‌کنند که وقت کافی برای انتظار طراحی یک سایت اختصاصی را ندارند.

این افراد با مشاهده نمونه کار طراحی سایت پزشکان در شرکت‌های مختلف، بر روی طرحی دست می‌گذارند، که بیشتر از سایر طرح‌ها نظر ایشان را تأمین کند.

هر چند قالب وب‌سایت پزشکی آماده می‌تواند راه حلی فوری برای راه اندازی یک سایت پزشکی باشد، اما این انتخاب ممکنه که شما را از داشتن برخی ویژگی‌هایی که سایت‌هایی که به صورت اختصاصی طراحی می‌شوند، محروم نماید.

از سوی دیگری داشتن یک وب سایت پزشکان آماده همه کار نیست. بلکه مرحله سخت‌تر راه اندازی سایت پزشکی، تهیه و بارگذاری محتواست.

در این راهنما شما را با ابعاد خرید وب سایت پزشکان آشنا نموده و توصیه‌هایی برای تأمین اهداف شما در این زمینه، ارائه می‌کنیم.

برای خرید سایت پزشکی موفق 3 اصل مهم لازمه؟

به صورت کلی راه اندازی یک وب‌سایت را می‌توان به 3 بخش اصلی تقسیم نمود. بخش فنی (برنامه نویسی، سرور، دیتابیس و …)، تولید محتوا و مدیریت سایت.

هنگام راه اندازی وب‌سایت پزشکی آماده شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید از سیستم‌های مدیریت محتوا و قالب‌های آماده برای رسیدن به مرحله اول بهره بگیرید. در این زمینه امکان پیاده سازی سایت و استفاده از مشاوره شرکت‌های فعال در این زمینه وجود دارد.

اما قسمت سخت مسئله 2 بخش دیگر یعنی تولید محتوا و مدیریت وب‌سایت هست. سایت شما نیاز دارد که به صورت مرتب در بازه‌های زمانی مشخص در آن محتوا قرار داده شود. به علاوه، پیشنهاد می‌شود تا حدودی توانایی‌های فنی در خصوص مدیریت وب‌سایت، برای استفاده کامل از امکانات سایت خود را داشته باشید.

برای داشتن یک سایت پزشکی موفق، شما پیش از هر چیزی لازمه اطلاع درستی نسبت به ابعاد مختلف مسئله راه اندازی وب‌سایت پزشکان داشته باشید.

در مرحله بعد، شما می‌بایست به صورت شفاف و دقیق بدانید که:

  • انتظارتان از راه اندازی این وب‌سایت چیست؟
  • این سایت قراره چه مسئله را حل کند؟

همچنین لازمه از قبل طرح‌هایی در خصوص نحوه ارائه خدمات به بازدیدکنندگان و بیماران داشته باشید. یعنی بدانید که وب‌سایت شما قراره چه خدماتی را به بیماران ارائه کند.

از سوی دیگر پیشنهاد می‌شود طرح‌هایی در خصوص محتوایی که در وب‌سایت قراره به کاربران ارائه کنید داشته باشید. محتواها این ویژگی را داشته باشد که سایت شما را از سایر سایت‌های پزشکی متمایز کند.

یک نکته طلایی: ایده‌های خوبی برای برندسازی از طریق این سایت داشته باشید. استفاده از قالب وب‌سایت پزشکان آماده در نهایت باید منجر به شناخته شدن شما و فعالیت شما شود.

سایت پزشکی موفق چگونه باید باشد؟ | پرگاس

چه مواردی برای راه اندازی سایت ویژه پزشکان لازمه؟

وب‌سایت پزشکان را به 2 صورت می‌توان راه اندازی کرد: به راه اول که ساده‌تر، کم هزینه تر و سریع‌تره، خرید سایت پزشکی آماده گفته می‌شود.

در این روش برای راه اندازی وب‌سایت از سیستم مدیریت محتوای متن باز و قالب آماده پزشکی استفاده می‌شود. سفارش دهنده با مشاهده چندین نمونه کار طراحی سایت پزشکی یکی را انتخاب می‌کند.

بر مبنای آن قالب مشخص، سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای استفاده آماده می‌شود و مدیریت آن در اختیار سفارش دهنده قرار می‌گیرد.

اما روش دیگر، ایجاد سایت از طریق برنامه نویسی اختصاصی و مطابق با خواست و نیازهای سفارش دهنده است. این روش گران‌تر و زمان برتره. اما به دلیل منحصر به فرد بودن ویژگی‌هایی همچون تمایز، قابلیت ارائه خدمات ویژه و تأثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطب را داراست.

به صورت کلی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات راه اندازی وب‌سایت، با گرفتن چند سفارش سایت پزشکی به مجموعه‌ای از نمونه‌های آماده دست می‌یابند. آنها می‌توانند، به راحتی و در کمترین زمان این قالب‌های آماده را برای سفارش دهنده‌های جدید پیاده سازی کنند.

راه اندازی سایت پزشکی آماده بیشتر برای کسانی مناسبه که زمان و هزینه راه اندازی سایت برای ایشان دارای اهمیت زیادی است.

این سایت‌ها اگر چه از ویژگی تمایز و قابلیت‌های اختصاصی برخوردار نیستند، اما در صورت مدیریت مناسب و بارگذاری محتوای مناسب می‌توانند به عنوان یک وب‌سایت خوب شناخته شوند.

برای چنین سایت‌هایی گام بعدی می‌تواند راه اندازی وب‌سایت با یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی و با امکانات و قابلیت‌های ویژه باشد.

امکانات لازم برای وب سایت پزشکی آماده | پرگاس

با امکانات لازم برای وب سایت پزشکی آماده آشنا شوید

پیش از اقدام به خرید سایت پزشکان آماده بدانید که یک وب‌سایت آماده پزشکی حداقل امکانات لازم را دارا باشد.

برخی از ویژگی‌ها و امکانات لازم در سایت‌های پزشکی را در ادامه ذکر می‌کنیم.

یک وب‌سایت پزشکان لازمه از قالب، طراحی گرافیکی و ساختاری برخوردار باشد که مخاطب به محض ورود به سایت متوجه ماهیت این وب‌سایت بشود.

وب‌سایت می‌بایست منوی کاربری ساده و روانی داشته باشد. کاربران به سادگی بتوانند با آن کار کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را از آن به دست آورند.

در سایت پزشکی لازمه بخشی برای ارائه رزومه پزشک وجود داشته باشد. این بخش باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که مخاطبان بتوانند به آسانی مدارک تحصیلی و افتخارات به دست آمده پزشک را مشاهده کنند.

در یک سایت پزشکی خوب بخشی برای ارائه مقالات علمی پزشکان باید وجود داشته باشد. این بخش هم می‌تواند به سئوی بهتر وب‌سایت کمک کند. هم توصیه‌های پزشکی را در اختیار بیماران قرار دهد. وجود چنین بخشی باعث اعتماد و اعتقاد بیشتر بیماران به پزشک می‌شود.

قرار دادن یک بخش فعال برای پرسش و پاسخ آنلاین در خصوص بیماری‌ها و ارائه مشاوره به بیماران می‌تواند باعث جلب بسیار زیاد کاربران به سایت و در نتیجه مراجعه بیشتر بیماران به پزشک شود.

سایت‌های پزشکی باید امکان نوبت دهی آنلاین و قابلیت رزرو برای بیماران را دارا باشند. این امکان باید به گونه‌ای ساده و روان باشد که افراد در سنین مختلف و با زمینه آشنایی مختلف با اینترنت بتوانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده، وب‌سایت پزشکان آماده باید خصوصیات عمومی مورد نیاز سایت‌ها مثل ظاهر استاندارد، واکنش گرایی، سود بارگذاری بالا، گرافیک مناست و سایر استانداردهای لازم وب را داشته باشد.

خرید سایت پزشکی آماده از کدام شرکت؟ | پرگاس

خرید وب‌سایت پزشکی آماده از کدام شرکت پیشنهاد می‌شود؟

همان طور که با خواندن این راهنما تا اینجا متوجه شده‌اید، راه اندازی سایت پزشکان آماده، خیلی کار آسانی نیست. این کار پیچیدگی‌هایی دارد که اگر شما در این زمینه مبتدی باشید، شما را دچار مشکلات فراوانی خواهد کرد.

به همین دلیل شما نیاز به خرید این سایت از شرکتی دارید که دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • ارائه مشاوره دلسوزانه در خصوص کلیه مراحل راه اندازی وب سایت پزشکی
  • تجربه، مهارت و نمونه کار زیاد در زمینه طراحی سایت‌های پزشکان
  • تیم متخصص و نیروی فنی کافی برای پیاده سازی به موقع سفارش‌ها
  • تعرفه و قیمت گذاری مناسب برای پیاده سازی وب سایت با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت
  • پشتیبانی بلند مدت در خصوص رفع مشکلات احتمالی و ارائه راهنمایی‌های لازم
  • امکان کمک در خصوص مدیریت وب سایت و تولید محتوای مناسب برای سایت
  • قابلیت ارتقاء سایت و تبدیل آن به وب سایت طراحی شده اختصاصی

با توجه به مواردی که ذکر شد، توصیه ما به شما استفاده از خدمات شرکت پرگاس برای راه اندازی سایت پزشکی آماده است. این شرکت با تجربه و مهارت بالا در این زمینه، جزو شناخته شده‌ترین شرکت‌های طراحی سایت است که در زمینه‌های تخصصی مثل طراحی وب‌سایت پزشکی نیز نمونه کارهای فراوانی دارد.

به علاوه، این شرکت از یک تیم متخصص بهره می‌گیرد که حامی شما در رسیدن به خواسته‌تان از راه اندازی وب‌سایت هستند.

قیمت مناسب، کیفیت بالای کار، پشتیبانی بلند مدت و امکان ارتقاء وب‌سایت از سایر ویژگی‌های این شرکت است.

بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که همین حالا تماس بگیرید و رایگان مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

12 فکر در مورد “خرید سایت پزشکی; بهترین شرکت طراحی سایت برای راه اندازی وبسایت پزشکان

  1. Dr. Karimi گفت:

    سلام، از مشاوره رایگانتون در رابط با طراحی سایت پزشکی واقعا متشکرم. توضیحاتتون واقعا بدور از این بود که بخواهید من حتما مشتری شما باشم و این بی طرفی شما، باعث شد که بهتون اعتماد کنم. امیدوارم که همکاری خوبی رو با هم شروع کنیم.

    1. پرگاس گفت:

      سلام آقای دکتر کریمی، خوشحالیم که که ما را انتخاب کردید.

  2. شیلا حمزه وند گفت:

    خیلی اطلاعات مفید و با ارزشی رو دارید به رایگان با ما به اشتراک میزارید.قطعا برای تولید این محتوای با ارزش کلی زمان و انرژی صرف شده. از وجودتون سپاسگزارم.

  3. لطیفه مهربان گفت:

    سلام. از سایت خوب و مقالات خوبتون متشکرم. اجازه دارم بعضی از مقالات شما رو با ذکر منبع توی وبلاگ خودم منتشر کنم؟

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز، با درج منبع بلامانع است

  4. فریبا یوسف نژاد گفت:

    سلام، سایت شما رو من به خواهرم معرفی کردم، ایشون شنوایی سنجی دارن، من خودم محتوا می نویسم و از اون طریق با سایت خوب شما آشنا شدم.

  5. حیدری گفت:

    سلام. من دانشجوب دکترای داروسازی هستم، از سایت خیلی سر درنمیارم، می تونم یک سایت فروش آنلاین دارو داشته باشم؟ یعنی کافیه بیمار نسخه پزشک رو به نحوی برامون بفرسته و دارو براش ارسال بشه.

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۸۴۲۸۴۵۶ تماس بگیرید

  6. دکتر بکتاش گفت:

    واقعا از راهنماییو توضیحات بی پرده تون متشکرم، ایشالا که همیشه موفق و شاد باشید.

  7. فتحی هستم از تهران گفت:

    سلام. از راهنمایی رایگان و مشاوره بی نظیرتون سپاسگذارم.دست گلتون درد نکنه.

  8. حیدری گفت:

    سلام، بنده پزشک جراح هستم و دو ساله که فعالیتم رو تهران شروع کردم، می خوام یک سایت سئو شده داشته باشم که با عنوان های اصلی توی سرچ من رتبه دوم سوم گوگل باشم.

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۸۴۲۸۴۵۶ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *