مقالات کسب و کار

شرکت پرگاس را بیشتر بشناسید | پرگاس به چه معناست؟

آژانس خلاق پرگاس

شرکت خلاق و نوآور پرگاس با نام پرگاس انفورماتیک آسیا یکی از شرکت‌های فعال و ارائه دهنده خدمات در زمینه‌های طراحی، بهینه‌سازی و سئو وب‌سایت، تبلیغات کلیکی گوگل و راه اندازی باشگاه مشتریان است. این شرکت دارای دفتر کار فیزیکی در محله اراج تهران است و خدمات خود را به تمامی کسب‌وکارها در سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به شما کمک می‌کنیم با دریافت این خدمات به نتایج نخست گوگل برسید و بیش از رقبای‌تان در فضای مجازی دیده شوید.

شرکت پرگاس را بیشتر بشناسید | پرگاس به چه معناست؟

معنی واژه پرگاس

پرگاس در هر دو صورت (پِرگاس) و (پَرگاس) واژه‌ای فارسی به‌معنای: تلاش کردن و درهم آویختن است. این واژه همچنین در زبان علمی به‌معنای طلوع آفتاب بوده. پرگاس وقتی با حروف انگلیسی نوشته شود (pergas)، واژه‌ای با نقش فعلی و ریشه لاتین (pergo) هستبه معنای: ادامه دادن، پیش رفتن، حرکت کردن و بیدار شدن.

انتخاب نام پرگاس برای این شرکت با اهداف شرکت پرگاس ارتباط تنگاتنگی دارد؛ زیرا تیم متخصص پرگاس با فعالیت بی‌وقفه در زمینه طراحی و سئو سایت و ارائه خدمات پشتیبانی تلاش دارند به عاملی کلیدی برای پیشرفت کسب‌وکارها با جذب و وفادارسازی مشتریان و افزایش فروش تبدیل شوند.

خدمات شرکت پرگاس

تمامی خدمات شرکت پرگاس با اصول سئو هماهنگی دارند. سئو SEO مخفف عبارت انگلیسی (Search Engine Optimazation) به معنای “بهینه‌سازی موتورهای جستجو” می‌باشد. اگر می‌خواهید یک وب‌سایت اختصاصی موثر با فضایی کاربرپسند داشته باشید؛ اگر صاحب وب‌سایت هستید اما تعداد بازدیدکنندگان سایت شما اندک است؛ و اگر می‌خواهید به نتایج صفحه اول موتورهای جستجو بپیوندید، ما این کار را با رعایت اصول سئو برای شما انجام می‌دهیم. با بعضی از خدمات شرکت پرگاس آشنا می‌شویم.

طراحی و ایجاد وب‌سایت اختصاصی کسب‌وکار | پرگاس

طراحی و ساخت وب‌سایت اختصاصی کسب‌وکار

امروزه بخش اعظمی از معاملات تجاری و فعالیت‌های بازاریابی از طریق فناوری‌های مبتنی بر اینترنت انجام می‌شود. بنابراین کسب‌وکارهایی که دارای وب‌سایت نباشند، فرصت‌های بسیاری را برای توسعه کسب‌وکار خود از دست می‌دهند. داشتن سایت بهترین روش برای شناساندن برند و محصولات و خدمات به مخاطبان بسیار و جذب مشتریان بیشتره. تیم متخصص پرگاس انفورماتیک با بهره‌گیری از ابزارها و فناوری‌های به‌روز، وب‌سایتی موثر با امکان نمایش محصولات و پرداخت آنلاین برای شما راه اندازی می‌کنند.

سئو و بهینه‌سازی سایت

راه اندازی سایت گام نخست برای حضور در عرصه بازاریابی اینترنتی هست؛ اما این حضور به‌معنای موفقیت در این زمینه نیست. زیرا وب‌سایت‌ها باید براساس اصول سئو بهینه‌سازی شوند. کارشناسان سئو سایت در شرکت پرگاس با استفاده از تگ‌ها و بررسی کلمات کلیدی، شرایط را برای ایجاد ترافیک بیشتر سایت فراهم می‌کنند. راهکار دیگر در این زمینه استفاده از لینک‌های داخلی، لینک‌های خارجی و بک‌لینک‌ها است.

لینک‌های داخلی صفحاتی از وب‌سایت شما را به صفحات دیگر متصل می‌کنند و کاربران می‌توانند با انواع محصولات و مطالب سایت شما آشنا شوند. لینک‌های خارجی صفحات سایت شما را به صفحاتی از سایت‌های معتبر و آگاهی‌رسان متصل می‌کنند و این امر باعث بهبود رتبه سایت شما می‌شود.

استفاده از بک‌لینک یک روش مهم تبلیغات و بازاریابی اینترنتی هست. بک‌لینک‌ها صفحاتی از سایت‌های دیگر را به صفحاتی از سایت شما متصل می‌کنند؛ که این کار باعث هدایت کاربران سایت‌های دیگر، به‌عنوان بازدیدکننده به سایت شما می‌شود. برخی از راهکارهای دیگر سئو سایت عبارتند از:

  • ایجاد ویژگی هماهنگی سایت با تلفن‌های همراه (Mobile Friendly)
  • افزایش سرعت بارگیری سایت
  • تدوین استراتژی محتوایی
  • ارائه گواهی SSL
  • ایجاد ارتباط با شبکه‌های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل عملکرد سایت به کمک ابزارهای مطمئن و کاربردی
  • تقویت CTR صفحات برتر سایت
  • استفاده حرفه‌ای از انکرتکست‌ها
  • بهینه‌سازی بک‌لینک‌های شکسته شده سایت
  • بهینه‌سازی برای جستجوهای محلی

سئو و بهینه‌سازی سایت | پرگاس

تبلیغات کلیکی گوگل

گوگل رتبه اول را در میان موتورهای جستجو به خود اختصاص داده. حدود 43 درصد از ترافیک تجارت الکترونیکی در دنیا از طریق موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود. این موتور جستجو پرمخاطب‌ترین وب‌سایت اینترنتی در ایران و بهترین کانال برای تبلیغات در زمینه انواع کسب‌وکار است.

تبلیغات کلیکی گوگل یک راهکار موثر ارزان با بیشترین بازدهی در کوتاه‌ترین زمان است. در روش تبلیغات کلیکی، گوگل، براساس کلیدواژه‌های مشخص، صفحه یا صفحاتی از سایت شما را در صفحه اول خود قرار می‌دهد. شما در این روش براساس تعداد کلیک کاربران یا تعداد کاربرانی که از سایت شما بازدید می‌کنند، مبلغی را طبق تعرفه به این شرکت پرداخت می‌کنید. ما این امکان را برای شما براساس بهترین کلیدواژه‌های مرتبط با کسب‌وکار و محصولات شما ایجاد می‌کنیم.

راه اندازی باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان ابزاری مدرن و موثر برای ایجاد وفاداری در مشتریان از طریق ارائه مزیت‌هایی مانند انواع تخفیف به آن‌هاست. تیم متخصص پرگاس با گردآوری و تحلیل اطلاعات مشتریان شما آن‌ها را در گروه‌هایی با ویژگی‌های مشترک دسته‌بندی می‌کند تا ارائه مزایا به آن‌ها به بهترین شیوه میسر شود. برای درک اهمیت این سیستم کافیست بدانیم مشتریان فعلی، 60 درصد بیشتر از مشتریان جدید، خرید می‌کنند؛ به همین علت ایجاد راهکاری برای وفادارسازی آنان بسیار اهمیت دارد.

پلتفرم باشگاه مشتریان طراحی شده توسط تیم مجرب پرگاس، یکی از دقیق‌ترین و کامل‌ترین پلتفرم‌های باشگاه مشتریان در بازار کسب‌وکار آنلاین هست. این پلتفرم می‌تواند تمامی نیازهای شما و مشتریان شما را در راستای سناریو وفادارسازی مشتریان بدون هیچ‌گونه محدودیتی عملی سازد.

تبلیغات کلیکی گوگل | آژانس خلاق پرگاس

با پرگاس انفورماتیک به بهترین اهداف کسب‌وکار خود برسید

آژانس خلاق پرگاس آماده ایجاد و طراحی انواع وب‌سایت فروشگاهی، دایرکتوری، خبری و وب‌سایت اختصاصی برای کسب‌وکارها هست. ما همچنین در زمینه بهینه‌سازی وب‌سایت‌های موجود خدمات خود را به‌همراه آموزش رایگان و پشتیبانی به صاحبان کسب‌وکار ارائه می‌دهیم. تیم متخصص شرکت پرگاس به مدیریت مهندس امیر محمدی (جهانشاهی) در تمامی مسیر و مراحل بازاریابی اینترنتی از راه اندازی سایت، سئو سایت و تبلیغات آنلاین تا افزایش فروش و توسعه کسب‌وکار با شما همراه خواهد بود.

8 فکر در مورد “شرکت پرگاس را بیشتر بشناسید | پرگاس به چه معناست؟

  1. شهلا تیموری نیا گفت:

    عه، چقدر جالب، من اتفاقا از طریق پیج با شما آشنا شدم. خیلی اسم قشنگی انتخاب کرده اید. همیشه موفق و پیروز باشید.

    1. پرگاس گفت:

      سلام دوست عزیز، خوشحالیم که مقالات سایت برایتان مفید هستند

  2. وفا اسماعیلی نیا گفت:

    درود به پرگاس دوست داشتنی و سایت پر از مقالات خوبشون.

  3. سیاوش قاسمی راد گفت:

    عالی و تک،مثل سایت، مثل پیج و مثل کاراشون.
    خدا قوت.

  4. یه دوست گفت:

    نخیر،پرگاس برای من یعنی عشق.
    دوستتون دارم.

  5. فرزاد کشتیبان گفت:

    خیلی قشنگ بود. اسم با مسمایی انتخاب کرده اید.

  6. حالم خوبه گفت:

    طلوع آفتاب وقتی که نون و پنیر و انگور باشه و روی چمن های طبیعت خدا باشی و بعد بری سر کارت.
    خدایا شکرت.

  7. خالد مصطفویی گفت:

    تلاش کردن برای به موفقیت رسیدن همراه با لذت بردن از مسیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرکت خلاق پرگاس

به دنبال یک شرکت معتبر هستید؟

آژانس طراحی سایت و سئو پرگاس

شرکت خلاق و نوآور پرگاس یک تیم با تجربه و مطمئن در زمینه های سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات کلیکی گوگل، ادوردز، طراحی سایت و راه اندازی باشگاه مشتریان است. تمام این خدمات به کسب و کار شما کمک می‌کند تا جلوتر از رقبایتان در اینترنت قدم بردارید و موفقیت در فروش را تجربه کنید.

برنامه وفادارسازی مشتریان چه ویژگی دارد؟ و با تکنیک پاداش آشنا شوید! | پرگاس

سوالات متداول حوزه سئو و ادوردز

شما برای شروع کسب‌وکارتان در فضای اینترنت نیاز به یک مشاور خوب دارید تا مشتریان خود را درست هدف قرار دهید، آژانس طراحی سایت و سئو پرگاس در این مسیر همراه شما هستیم.

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید | پرگاس

بزرگترین موتور جستجو در دنیا و پر ترافیک‌ترین وب‌سایت در ایران. وب‌سایت گوگل یکی از اصلی‌ترین کانال‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارها به شما می‌آید. تبلیغات گوگل به دلیل نمایش در زمان و مکان مناسب، این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا مشتریان بالقوه را سریع‌تر به سمت وب‌سایت خود هدایت کنند.

سئو سایت یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام می‌گیرد. فاکتورهای زیادی در سئو از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر موثر است.

الگوریتم‌های جدید گوگل به ویژه Google RankBrain تلاش می‌کنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج حاصل از سئو سایت را بهینه کنند. هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می‌کند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد.