مقالات کسب و کار

در دوران کرونا در خانه چه کار کنیم؟ معرفی بهترین روش‌های کسب درآمد در خانه

دوران کرونا فرصتی شگفت‌انگیز برای شروع کسب و کارهای خانگی به شمار می‌آید. اگر شما نیز به این که در دوران کرونا در خانه چه کار کنیم فکر می‌کنید، با ما در ادامه این متن همراه باشید. در ادامه شما را با چند نمونه کسب و کار خانگی آشنا می‌کنیم.

8 تا از ایده‌های درآمدزایی در خانه برای پولسازی

با بهترین روش‌های کسب درآمد در خانه برای پولسازی در دوران کرونا آشنا شوید: (هی بگید کار نیست!)

1- پرورش قارچ

در دوران کرونا در خانه چه کار کنیم؟ جواب: پرورش قارچ خوشمزه. این روزها پرورش قارچ رواج زیادی پیدا کرده، اما همچنان بازار این خوراکی خوشمزه داغ هست. قارچ دارای گونه‌های بسیاری هست که با پرورش آن‌ها راه خودتان را به سمت بازار رقابتی این خوراکی پرطرفدار پیدا خواهید کرد.

اطلاعات بسیاری در رابطه با پرورش گونه‌های مختلف قارچ در اینترنت و کتاب‌های مختلف وجود داره. برای این که جایگاه خوبی برای خودتان کسب کنید، کافیست در ارائه محصولات خود کمی خلاقیت داشته باشید.

2- پرورش ماهیان زینتی

از بهترین روش‌های کسب درآمد در خانه پرورش ماهیان زینتی و زیباست. احتمالاً تا به حال در رابطه با این شغل چیزی نشنیده‌اید و شاید فکر کنید که کسب و کار پردرآمدی نباشد. اما برخلاف تصور شما باید بگوییم که پرورش ماهیان زینتی بازار وسیعی در جهان و حتی ایران دارد.

پرورش ماهیان زینتی مانند گوپی، سیچلاید و گلدفیش در فضاهای محدود خانگی نیز امکان‌پذیر هستند. توصیه می‌کنیم برای شروع از یک آکواریوم کوچک و ماهی گوپی شروع کنید.

گوپی ماهی زنده‌زا و مقاومی هست که پرورش آن با کمی تحقیق آسان خواهد بود. زمانی که مهارت کافی را در نگهداری و پرورش ماهی پیدا کردید، کار خودتان را با پرورش سایر ماهی‌ها گسترش دهید. در این مرحله لازمه که به دنبال واسطه‌ها برای فروش ماهیان خود نیز باشید.

3- صنایع دستی یا دست‌سازها

در دوران کرونا در خانه چه کار کنیم؟ جواب: صنایع دستی یا دست‌سازها. از ایام قدیم بخش بزرگی از مشاغل خانگی به صنایع دستی اختصاص داشته. تصور نکنید که صنایع دستی از مد افتاده‌اند؛ همچنان دستبافت‌ها، سوزن‌دوزی، بافتنی و انواع سازه‌های تزئینی طرفداران خودتان را حفظ کرده‌اند.

از این رو دست‌سازها و فروش آن‌ها پاسخ مناسبی برای پرسش در دوران کرونا در خانه چه کار کنیم، خواهد بود.

اما آن چیزی که در این دسته از مشاغل خانگی اهمیت داره، خلاقیت هست. ایده‌های خلاقانه و طراحی‌های نوآورانه مخاطبان را به خوبی جذب می‌کند.

البته باید این دست‌سازه‌ها را در فضای مجازی به نمایش بگذارید. راه‌های بسیاری برای ارئه دست‌سازه‌های شما وجود داره که معمولاً فروشگاه‌های اینترنتی از راه اندازی وب سایت بیشتر استقبال می‌کنند.

اگر شما نیز این راهکار را دوست دارید، متخصصان پرگاس در خدمت شما هستند.

4- برنامه‌نویسی و طراحی اپلیکیشن

در دوران کرونا در خانه چه کار کنیم؟ جواب: برنامه‌نویسی خلاق. برنامه‌نویسی و طراحی اپلیکیشن از جمله مشاغل پرطرفدار و پردرآمد در کل دنیا محسوب می‌شود. برای این که کار تنها کافیست که وقت بگذارید و الفبای این کار را یاد بگیرید.

کتاب‌ها، ویدیوهای آموزشی و وبینارهای مختلفی در این حوزه وجود داره که با کمک آن‌ها مهارت لازم را کسب خواهید کرد.

ایده‌های درآمدزایی در خانه | پرگاس

5- سئوکار

از بهترین روش‌های کسب درآمد در خانه  فوت و فن سئو و سئوکار هست. این روزها با افزایش کسب و کارهای اینترنتی رقابت در این حوزه نیز افزایش یافته. به گونه‌ای که مدیران به دنبال افزایش رتبه وب سایت‌های خود برای بیشتر دیده شدن در موتور جستجوی گوگل هستند.

شما می‌توانید با فراگرفتن دانش سئو در این زمینه مشغول به کار شوید و پشتیبانی سئو وب سایت‌های مختلف را به دست بگیرید.

6- وبمستر یا پشتیبانی اینترنتی کسب و کارها

در دوران کرونا در خانه چه کار کنیم؟ جواب: وبمستر باهوش. در دوران کرونا در خانه چه کار کنیم که وقت آزاد زیادی داشته باشیم؟ این روزها با وجود کرونا بسیاری از کسب و کارها آنلاین شده‌اند. از این رو نیاز به نیرویی برای انجام پشتیبانی اینترنتی به صورت دورکار بیش از پیش وجود داره.

برای این کار تنها باید دستگاهی برای وصل شدن به اینترنت پرسرعت داشته باشید. شاید این کار آن طور که انتظار دارید، درآمد بالایی نداشته باشد، اما در کنار این کار قادر به انجام کارهای دیگر نیز خواهید بود.

بهترین روش‌های کسب درآمد در خانه | پرگاس

7- تولید پادکست

میخواهی بدونی یکی از ایده‌های درآمدزایی در خانه چیه؟ پادکست‌ها یا همان مجله‌های شنیداری این روزها مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را به خودتان اختصاص داده‌اند. در تولید پادکست که به رادیو آفلاین نیز معروف هست، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

نحوه ارائه و میزان جذابیت محتوا تنها نکته‌ای هست که باید در تولید پادکست به آن اهمیت دهید. بنابراین به تنها چیزهایی که نیاز دارید، یک گوشی هوشمند و ذهنی خلاق است.

از این رو تولید پادکست را از بهترین روش‌های کسب درآمد در خانه می‌دانند. اما شاید بپرسید این کار چه درآمدزایی برای شما خواهد داشت؟ با ارائه پادکست‌های خوب و جذب مخاطب به راحتی پیشنهاداتی برمبنای حمایت مالی یا تبلغات دریافت می‌کنید.

8- تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی

در دوران کرونا در خانه چه کار کنیم؟ جواب: نویسندگی و تولید محتوا. امروزه شمار صفحه‌های اینستاگرام و وب سایت‌هایی که به زبان فارسی برای رشد کسب و کار ایجاد شده‌اند، بیداد می‌کند. بسیاری از آن‌ها از نحوه تولید محتوا برای جذب مشتری آگاه نیستند.

کافیست فنون و مهارت‌های تولید محتوا را بلد باشید، کارهای متنوع و جذابی به شما پیشنهاد می‌شود. البته آشنایی با فتوشاپ و اصول سئو نیز در افزایش مهارت شما بی تاثیر نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *