مقالات کسب و کار

کسب درآمد با گوشی موبایل را تجربه کنید

کسب درآمد با گوشی موبایل یکی از آسان‌ترین راه‌های درآمدزایی است. اگر تا به حال به گوشی موبایل به عنوان یک ابزار درآمدزایی فکر نکردید، ادامه این متن را از دست ندهید.

درآمدزایی با اینستاگرام

کسب درآمد با گوشی از اینستاگرام شما را به درآمدهای میلیونی می‌رساند؛ اما چگونه؟

اینستاگرام اپلیکیشن فعالی است که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و به عنوان بهترین پلتفرم تجاری شناخته می‌شود. تنها کافیست مانند یک کارآفرین فکر کنید و توجه میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کتید.

این محیط برای فروش محصولات و بازاریابی برندها بسیار کابردی است. اما میزان درآمد و اعتبار کسب و کار شما در این فضای تجاری به تعداد دنبال کننده‌ها بستگی دارد.

در ادامه به بهترین روش‌های کسب درآمد در اینستاگرام اشاره می‌کنیم.

اینفلوئنسر شوید!

آسان‌ترین راه برای کسب درآمد با گوشی موبایل از طریق اینستاگرام ارائه عکس‌ها و متن‌های تاثیرگذار است. عکس‌ها در حوزه‌های مختلف توجه مخاطب را به خود جلب می‌کنند؛ به عنوان مثال، در حوزه مسافرت، پخت و پز، ورزش و غیره.

حتی امکان ارائه محصولات و خدمات در صفحه‌تان را نیز دارید!

اما چه عاملی شما را به موفقیت نزدیک می‌کند؟ اگر عکس‌ها و فیلم‌های جذابی در صفحه‌تان به اشتراک بگذارید، تعداد فالوئرهای‌تان را به حد مطلوبی خواهید رساند.

در این صورت همکاری با برندهای تجاری مختلف نصیب شما می‌شود. به خاطر داشته باشید که برندها برای فروش محصولات‌شان به دنبال اینفلوئنسرهای موفق هستند. در حوزه‌تان موفق عمل کنید و منتظر درآمدهای میلیونی باشید.

فروشگاه تجارت الکترونیکی

اگر کارآفرین هستید و محصولات و خدماتی برای ارائه در دست دارید، اینستاگرام بهترین مکان برای فروش محصولات و خدمات شما است.

در این فضا محصولات‌تان را تبلیغ کنید و به آسانی با گوشی به درآمد دلخواه خود برسید.

توجه داشته باشید که اگر این راه را برای کسب درآمد انتخاب کرده‌اید، باید صفحه اینستاگرام خود را از حالت شخصی دربیاورید. تنها صفحه‌های تجاری مورد تایید اینستاگرام قرار می‌گیرند.

در قدم بعدی به فکر تهیه کاتالوگ برای محصولات خود باشید. به مرور زمان کسب و کار خود را از فضای اینستاگرام خارج کرده و به مشتریان واقعی تبدیل می‌کنید.

بلاگر شوید!

برای بلاگر شدن نیاز به تعیین یک زمینه خاص دارید. با تولید محتوا در حوزه تخصصی‌تان درآمدهای میلیونی در انتظار شما خواهد بود.

برای این که در این حوزه خود حرفه‌ای عمل کنید، تنها باید محتواهای صوتی، تصویری، ویدیویی، متنی یا هر محتوای سرگرم کننده دیگری برای مخاطب تولید کنید.

باید نکته‌ای را به شما یادآور شوم که نداشتن چهره زیبا، زندگی لاکچری یا شخصیتی خاص نباید مانعی برای شما در کسب درآمد با گوشی موبایل باشد.

شاید با فکر کردن به این کار موانع زیادی را سر راه‌تان ببینید و ترس‌های زیادی برای شروع داشته باشید، اما این ترس‌ها را کنار زده و قدمی به سوی رویای‌تان بردارید.

کسب درآمد با گوشی موبایل از طریق برنامه‌های مختلف

آیا می‌دانید که صدها برنامه درآمدزا وجود دارد که با نصب هر کدام از آن‌ها به آسانی درآمدزایی خواهید کرد؟

در این کار تنها با بارگیری و نصب برنامه‌ها در مسیر کسب درآمد با گوشی قدم می‌گذارید. تعجب نکنید؛ برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مخصوص این کار در Google Play یا App Store موجود هستند.

با دانلود این برنامه‌ها ابتدا با شرایط و ضوابط نصب آن‌ها آشنا می‌شوید. احتمالاً پس از نصب از شما درخواست می‌شود که اقداماتی نظیر باز کردن برنامه در روز دوم یا سوم، نمره دادن به برنامه و ثبت نظرات مثبت انجام دهید.

هر چه الزامات و شرایط نصب برنامه سخت‌تر باشد، درآمد شما از این طریق نیز بالاتر خواهد رفت. برنامه Google Opinion Rewards مثال خوبی در این حوزه محسوب می‌شود.

با واتس اپ به دنبال درآمد ایده‌آل بروید!

واتس اپ یکی از اپلیکیشن‌های رایگان برای برقراری ارتباط است. این پیام‌رسان خارجی کاربران فعال زیادی دارد که این برنامه را به بستر ایده‌آلی برای تبلیغات تبدیل کرده‌اند.

خیلی جالب است که حتی پیام‌های اسپم و تبلیغاتی مزاحم نیز در این اپلیکیشن خوانده می‌شود. از این رو واتس اپ گزینه فوق‌العاده‌ایست که نباید از آن به آسانی گذشت.

واتس اپ و کسب درآمد با گوشی موبایل | پرگاس

برای کسب درآمد با گوشی موبایل از طریق واتس اپ راه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

بازاریابی آنلاین با واتس اپ

بسیاری از شرکت‌ها یا مدیران کسب و کارها به دنبال مشتری جدید برای محصولات و خدمات‌شان هستند. خدمات‌تان را برای تبلیغ در واتس اپ به این مدیران ارائه دهید و در ازای هر مشتری پاداش یا پورسانت دریافت کنید.

با خبرگزاری‌ها همکاری کنید!

آژانس‌های خبری معتبر همیشه به دنبال مطالب جدید و جالب هستند. از این رو برای کسب درآمد با گوشی موبایل، با ارسال عکس، فایل صوتی و تصویری با کیفیت بالا در کنار اخبار مهم و ارزشمند پاداش و درآمد خوبی در انتظار شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *