مقالات کسب و کار

کالاهایی که می‌توانید در خانه بسازید و بفروشید

آیا تولید محصولات خانگی و معرفی آنها برای فروش در خانه، برایتان جذاب است؟ بنظر شما می‌توان با راه اندازی تولیدی خانگی، درآمد مناسبی داشت؟ تا بحال به کالاهایی که می‌توانید در خانه بسازید و بفروشید، فکر کرده‌­اید؟

امروزه به دلایل مختلفی روش­‌های مختلف کسب درآمد از مشاغل خانگی مورد استقبال مردم قرار گرفته است:

  • داشتن ساعات کاری منعطف
  • کار کردن در محیط امن و آشنا
  • حذف هزینه­‌های رفت و آمد به محل کار
  • حذف زمان­‌های تلف شده در رفت و آمد
  • از بین رفتن استرس‌­های ناشی از محیط کار

اگر مهارت و تخصص تولید کالا و محصولاتی را دارید که دیگران حاضر به خرید آنها و پرداخت پول به شما هستند، این مقاله مناسب شماست. در ادامه به معرفی دوازده مورد از کارهای تولیدی خانگی می‌­پردازیم.

محصولات اختصاصی خود را برای فروش در خانه، بسازید

کالاهایی که می‌توانید در خانه بسازید و بفروشید، دارای تنوع زیادی هستند؛ از انواع خوراکی­‌ها گرفته تا صنایع دستی. کافیست تا کار مورد علاقه خود را بشناسید؛ مهارت خود را ارتقا دهید؛ تولید را شروع کرده؛ کسب و کار خانگی خود را به دیگران معرفی کرده و فروش در خانه را آغاز کنید.

آشپزی کنید:

اگر به دستپخت خود اطمینان دارید و از این‌کار لذت می‌برید، دست بکار شوید. امروزه فروش آنلاین غذای خانگی با استقبال زیادی مواجه شده است.

برای آشپزی در خانه و فروش غذای خانگی به مراحل زیر توجه کنید:

  • یک منو با حداکثر سه غذایی که در پخت آن مهارت دارید، تهیه کنید.
  • هر کدام را چندین بار بپزید و از دیگران بخواهید نظرشان را بعنوان یک مشتری با شما در میان بگذارند.
  • بازاریابی را شروع کنید.

راه اندازی یک پیج اینستاگرام یا وبسایت، روش موثری برای فروش غذای خانگی شما است. فیلم‌برداری از آشپزی و عکاسی حرفه ای از غذا را فراموش نکنید.

پخت غذای خانگی یکی از راه‌های کسب درآمد در خانه | پرگاس

فروش آنلاین شیرینی خانگی:

افراد زیادی هستند خرید انواع شیرینی­‌های خانگی را به خرید از قنادی‌­ها ترجیح می­‌دهند. اگر مهارت شیرینی پزی دارید، می‌توانید برای فروش شیرینی خانگی خود، محصول خود را به کافه­‌ها، رستوران­‌ها، همسایگان و اقوام معرفی کنید. برای افزایش فروش در خانه، از قدرت شبکه‌­های اجتماعی غافل نشوید.

تولید و فروش ترشی و لواشک خانگی:

هنوز هم بسیاری از افراد، تمایل بیشتری به خرید ترشی و لواشک خانگی نسبت به محصولات مشابه کارخانه­‌ای دارند.

برای دیگران، کادو درست کنید:

تولید و تزیین بسته‌­های کادو از هیجان انگیزترین کارهایی است که می‌توانید برای شغل فروش در خانه، انتخاب کنید. بسته‌­های هدیه مناسبتی جذاب بسازید. در صورتیکه صبر و حوصله را با خلاقیت و هنرتان ترکیب کنید، درآمد خوبی از فروش محصولات کادویی خواهید داشت.

تولید بسته‌های هدیه بعنوان روش کسب درآمد در خانه | پرگاس

قارچ خوراکی پرورش دهید:

برای تولید قارچ خوراکی در خانه، نیازی به فضای بزرگ ندارید. حجم تولید شما هر چقدر که باشد، می‌توانید از طریق آنلاین و حضوری، محصول خود را بفروشید. حتی می‌توانید بخشی از نیاز فروشگاه­های صیفی جات محله اتان به قارچ را نیز تامین کنید.

ساخت زیورآلات دست ساز:

از جمله کالاهایی که می‌توانید در خانه بسازید و بفروشید، بدلیجات دست‌­ساز زیباست. بازار فروش بدلیجات و زیورآلات همیشه پررونق است؛ شما نیز سهمی از این بازار را از آنِ خود کنید.

لوازم دکوری چوبی بسازید:

ساخت دکوری چوبی در خانه، یک کسب و کار خاص خانگی است؛ اگر در نجاری مهارت دارید، می‌توانید با ساخت انواع ظروف، تندیس­‌ها، آویزها، مگنت‌های چوبی و…. را امتحان کنید.

به خلق هنرهای تجسمی بپردازید:

نقاشی، خطاطی، مجسمه سازی، عکاسی، کوزه گری و…. از هنرهایی است که می­‌توانند درآمد شما را از فروش در خانه افزایش دهند.

در خانه خود گل و گیاه پرورش دهید:

گل­‌های مینیاتوری در گلدان­‌های خاص و زیبا و رنگارنگ، هر کسی را مشتاق و وسوسه می‌­کند تا حداقل یکی از آنها را در خانه و محل کار خود داشته باشد. از کسب درآمد در خانه با فروش گل غافل نشوید.

گیفت عروسی درست کنید:

هدیه دادن عروس و داماد به میهمان‌ها، دیگر تبدیل به یک رسم شده است. می‌توانید با ساخت انواع گیفت های عروسی و نامزدی در خانه، صاحب یک کسب و کار خانگی باپرستیژ شوید. برای معرفی این محصول علاوه بر شبکه‌­های اجتماعی به مزون­‌ها، فروشگاه­‌های لباس عروس، تالارهای عروسی، موسسات برگزاری مراسم عروسی سر بزنید. این مراکز در قبال دریافت درصدی از فروش، محصول شما را به عروس و دامادها معرفی می‌­کنند.

تولید گیفت عروسی و نامزدی بعنوان کار در منزل | پرگاس

شمع بسازید:

تولید شمع از بهترین کالاهایی است که می‌توانید در خانه بسازید و بفروشید. ساخت شمع خانگی از پردرآمدترین مشاغل خانگی است.

درست کردن چیپس میوه در خانه

برای تولید میوه خشک خانگی نیازی به خرید دستگاه میوه خشک‌کن خانگی نیست. میوه‌­ها را در یک اتاق جداگانه روی سطح تمیزی پهن کنید. استفاده از پنکه باعث سریعتر خشک شدن میوه‌­ها می‌­شود.

به کسب و کارهای دیگر، خدمات ارائه کنید

اگر نمی‌توانید محصولی را برای فروش در خانه تولید کنید، دورکار شوید. برای گرفتن پروژه‌­های فریلنسری، کارهای زیر به شما ایده می‌­دهند:

  • تولید محتوا
  • عکاسی
  • کارهای گرافیکی و طراحی
  • حسابداری
  • تایپ و ترجمه
  • تدریس آنلاین
  • مربی ورزشی

سخن پایانی

راه اندازی کارگاه تولیدی خانگی و فروش در خانه نیازمند صبوری، پشتکار و کار سخت است. در ابتدا بدنبال کسب اعتماد مشتریان باشید؛ با ارائۀ کار باکیفیت، درآمد خوب از کار خانگی بدست می‌­آورید. فرصت راه‌‌اندازی سایت برای فروش بیشتر را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *